2020年7月19日星期日

燒汁炒豚肉 + 自家制烏冬 + 粟米 ( 19-JUL-2020 )





( 19-JUL-2020  SUN )

今朝里奧大人同平時一樣時間起身   佢出咗門口   我都唔知 ~

一起身以為係 8 點 25 分   再望個枱鐘   原來已經 10 點 25 分喇   怪不得咁精神爽利啦   哈哈 ~ 

刷埋牙就即刻整早餐   抖陣就開始執柜 ~

3 塊方包 + 1 塊芝士   其實加咗牛油烘熱   但咁睇唔覺   哈哈


里奧大人今日要開會到 5 點   佢又唔想出街食 Lunch   咁我都唔駛去陪佢喇   所以我就可以用盡所有力執嘢   哈哈 ~

執呀執   加拿大嘅姑姐 12 點幾打來   話啱啱睇片   知道香港疫情嚴峻   所以即打來   佢原來之前都睇咗好多片   但覺得每條都 Send 來無乜意思   但佢又好驚我唔知呀   哈哈 ~

佢地嗰邊疫情又係比 2 月時嚴重咗   其實個個國家都咁   唉 ~

傾咗半個鐘   即係抖咗半個鐘   又繼續執喇 ~

我由 11 點執到 4 點   執咗鞋櫃 書櫃同冬天衣櫃同廚房   其實仲有一個衣櫃未執   但要抖抖喇 ~

無諗過一執就執 5 個鐘   不過執完真係好鬼爽   難得今日唔駛出街   平時一至五番工   星期六又全日唔喺屋企   星期日番到屋企又 4 點   所以無咩時間執嘢   我唔想浪費星期六執嘢   因為想見家姐同 Berry   星期日又想見多陣里奧大人   咁唯有屋企嘢要慢慢做囉 ~

今日得閒   所以整烏冬   其實係包中筋粉已經啱啱好過期 1 個月   所以想試下整烏冬   最方便嘛 ~

跟咗我 1 年喇   好唔捨得你呀   嘩哈哈哈


沖埋涼就休息   之後有啲餓呀   食埋最後 1 塊方包   里奧大人 5 點左右番到屋企   叫佢即沖涼喇 ~

我同里奧大人講話今朝瞓到咁晏勁驚呀   佢話駛咩驚呀   瞓到幾點就幾點起身囉   因為佢知我平時瞓得唔好   所以佢見我咁好瞓   會替我開心   哈哈 ~

今日覺得非常舒服   因為今日全日唔駛帶口罩呀   哈哈   所以我鍾意喺屋企呢 ~

是日晚餐 - 燒汁炒豚肉 + 自家制烏冬 + 粟米

燒汁炒豚肉 - 呢個餸真係非常簡單   所以冰格要長期有豚肉㗎 ~

自家制烏冬 - 勁呀   口感勁似刀削麵   里奧大人話仲有好大嘅進步空間   佢又唔敢話唔好食   但身體係最誠實的   佢係咁夾啲夾啲落我隻碗   我話囉   唔好以為我唔知你咋咋啼啼比我喎   佢喺度笑   之後我話其實啲烏冬係出面賣㗎   佢好大反應話: 肯定唔係   如果整到咁  肯定執笠都似   嘩哈哈哈哈   終於講出心聲喇   佢自己都大笑啦   我話係咪難食到咁呀   硬咗啲之嘛   你當刀削麵咁食咪得囉   哈哈哈哈 ~

粟米 - 放喺雪柜幾日   係時間食埋去呢 ~

洗埋碗再大清潔廚房   之後沖涼喇 ~

今晚食橙   我覺得好酸呀   里奧大人話我食到打冷震   個橙佬又話包甜   下次唔再信佢呀 ~

里奧大人 10 點半瞓   我想晏啲瞓   但估唔到 10 點 40 分已經好眼瞓   所以我都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言