2020年7月31日星期五

角瓜潮州魚丸湯 + 撈麵 + 自家制麵包 ( 31-JUL-2020 )


麵包餡有好多 Nuts


( 31-JUL-2020  FRI )

今朝里奧大人 7 點半起身   咁我都醒喇   可以一齊食早餐 ~


一起身有痰   之後里奧大人好緊張問乜色 ?!   我話無得吐喎   應該尋晚臨瞓前飲咗支益力多   所以好多痰咁呀 ~

里奧大人 8 點半左右番工   我就 9 點 15 分出門口 ~

菇場忙呀   做到無停手 ~

聽日就 8 月喇   咁就過咗大半年
真係好快到 11 點 45 分 Lunch Time   但其實食唔落   咁啱家姐打嚟傾偈   所以差唔多 12 點 45 分先食得落 Lunch ~


我同 8 卦講話依家 1 點食完 Lunch   感覺好似好耐先放工   但其實都只係早半個鐘頭開工   不過估唔到佢都話係呀 ~

3 點左右公司群組發放訊息   由下星期試行 WFH   我都係 WFH / TBA   但有 Urgent 要處理就要盡快回公司   但做完可走人   唔駛等到 4 點 ~

8 卦話係老闆主動提出員工 WFH 的   真係感謝佢對員工體諒   上班下班午飯時間   通通讓我哋盡量避開人潮   又派口罩比我哋   同埋聽日都放假   感恩感恩 ~

4 點走人   番到屋企即沖涼   之後就抖下   6 點先預備晚餐 ~

今晚里奧大人塞車   再等佢沖埋涼   所以 7 點幾先開餐呢 ~

是日懶餐 - 角瓜潮州魚丸湯 + 撈麵 + 自家制麵包  

角瓜潮州魚丸 - 本身當菜湯飲   但都係加包魚丸   咁可以當一個餸   哈哈 ~

撈麵 - 唔想又飲湯又湯麵   咁煮撈麵最好 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事比架   本身得兩個   但里奧大人話做 Lunch   所以同事又再比多 1 個佢   叫佢唔好食埋我嗰份呀   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼 lu ~

又同里奧大人一齊靈修   之後睇埋晚間新聞   11 點半都一齊瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言