2020年7月25日星期六

蠔油鮮竹卷 + 燒賣 + 陳皮牛肉球 + 懷舊馬拉糕 ( 25-JUL-2020 )


( 25-JUL-2020  SAT )

今朝反而要早起身呀   哈哈哈哈 ~

買完外賣都番菇場慢慢嘆   今朝要食飽啲 ~

呢份早餐只係 $30 咋   但眼闊肚窄   好在 8 卦喺度   比咗半碗上海麵佢食


菇場忙咗陣就 Hea 過   個個都無嘢做   溫總都話 99% 同事都諗住今日唔駛番工呢 ~

放工即走   約咗里奧大人一齊行去南記食 Lunch ~

我呢碗 $38


里奧大人呢 Set 係 $57


食完就搭車去姑奶屋企拎嘢   佢屋企裝修   所以順便幫下手執嘢 ~

另一個大埔姑奶執執下嘢   之後無啦啦講慘無人道   因為周圍都係陳年貓毛   真係頂得順屋企咁污糟先勁囉 ~

之後姑奶話比個吸濕包比我   話好香喎   但見住佢喺鞋櫃後面地下執比我   咁地下周圍都有垃圾   我話唔要啦   咁污糟點要呀 ~

半場休息就傾偈   姑奶同我講話 "小姐   妳都要減下喇喎"   哈哈哈哈   好搞笑呀   又叫我小姐   其實我已經好耐無食零食   唔知係咪食藥肥咗呢   咁加上又懶   其實肥都係有原因   哈哈 ~

4 點幾走人   今晚唔想煮   所以去唐記買晚餐   再去街市買生果同去青林入貨   搞掂哂就番屋企喇 ~

番到屋企放低所有嘢就即沖涼   之後開機洗衫 ~

差唔多 7 點開餐   今晚只係蒸熱就搞掂   勁方便呀 ~

洗埋碗就休息   估唔到無汗   所以唔沖涼喇 ~

睇陣電視   諗諗下都係想沖涼   始終唔慣洗完碗唔沖涼呢   哈哈 ~

差唔多 9 點同家姐 Video Call   呢排見唔到 Berry   所以家姐就打來   全程影住 Berry   咁又傾咗半個鐘 ~

仍然睇下 Youtube   里奧大人 11 點都瞓   我就 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言