2020年7月21日星期二

煎青咖喱扎肉 + 真打稻庭冷烏冬 + 旺菜 ( 21-JUL-2020 )

士年糕唔太好味   好在 1 包份量唔多   哈哈


( 21-JUL-2020  TUE )

今朝臨起身前發夢   夢見自己無帶鎖匙   之後即飛跑去巴士站搵里奧大人   但佢已經上咗巴士   我係咁叫佢   咁我摸下個袋   原來係有鎖匙   諗住佢睇我唔到啦   原來佢落咗車   仲話我做乜鬼呀   哈哈哈哈 ~

8 點半鬧鐘響   其實 7 點幾醒咗再瞓   係有啲壓力   所以都預咗係咁發夢 ~

去到大快活只係 9 點 15 分   又無人喎   所以堂食   但都真係驚驚哋   下次都係外賣算喇 ~


番到菇場只係 9 點 45 分   有好多同事都番咗   好在唔係我最後一個番咋   嘻嘻 ~

今朝問同事拎支 Ink   咁用完擺喺枱   之後我諗住滴眼藥水   奇怪點解好似唔同咗色咁   真係好彩望真啲個盒咋   哈哈哈哈


忙下停下   好快 Lunch Time ~

今朝買定個菠蘿叉燒包   差唔多 1 點先食到   始終 9 點幾先食完早餐   三個鐘頭後又午餐   相隔時間太短   同埋坐喺度又唔郁   唔會咁快餓囉 ~

又係忙下停下   話咁快又 4 點放工 ~

去超市買啤酒比里奧大人   象啤之前只係 $34.9   買咗兩次之後就加到 $36.9   依家加到 $40.9 呀   大佬   飲咗唔夠半年就加 $6   我叫里奧大人唔好飲象啤   改飲 Tiger   12 罐都只係 $56.9 咋   最緊要係 330ml 一罐   豪花園得大罐   佢又飲唔哂   無理由倒嘛 ~

番到屋企即沖涼   依家如果時間許可   我都想沖涼再煮飯呢   抖陣就拖地  6 點就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點 45 分左右番到屋企   咁可以即開餐喇 ~   

是日晚餐 - 煎青咖喱扎肉 + 真打稻庭冷烏冬 + 旺菜 

煎青咖喱扎肉 - 終於煎埋最後一條扎肉   呢半年煮咗好多餐飯   平時好少咁快食哂幾條扎肉   好在家姐比哂我   咁我懶起上來   就咁煎扎肉都唔錯嘛 ~

真打稻庭冷烏冬 - 之前家姐比咗 Pack 比我   係時候開來食喇   里奧大人問我係咪手打烏冬 ?!   我話放心   唔係我手打的   哈哈   今次第一次整冷烏冬   加咗 1 條小青瓜同芝麻醬   真係勁好味   但里奧大人唔鍾意撈烏冬同芝麻醬   所以整個湯嘅比佢呢 ~

旺菜 - 好在今晚食咋   原來有幾塊菜已經雪到變冰   本來想蒜蓉炒   但無啦啦又淥咗去   咁算啦   清清哋   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後食提子   唔甜嘅   我覺得係酸呀   同里奧大人講話激鬼氣   橙又酸提子又酸   嗚嗚 ~

食完就休息   里奧大人就熨衫   呢樣佢好主動   因為我熨得耐   腰會痛   所以佢會幫手熨 ~

今晚里奧大人 10 點半瞓   估唔到我 10 點 40 分都超勁眼瞓   所以即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言