2020年7月27日星期一

波波魚丸撈麵 + 蒜蓉蒸脆肉瓜 ( 27-JUL-2020 )



( 27-JUL-2020  MON )

今朝 8 點 15 分都起身   估唔到里奧大人已經起咗身   咁佢去買早餐   我就沖涼喇 ~


唔知係咪飲咗祛濕茶關係   我覺得個人輕咗咁呀   唔係磅數嘅輕   之前個人感覺好重咁   下星期再煲先 ~

一番到菇場就做 Report   之後一望個鐘已經 10 點 10 分   但仲未 Send Report   平時 10 點前肯定做哂家嘛   之後先醒起依家係番 10 點   真係自己嚇自己 ~

做完無耐   抖陣又到 Lunch Time 咁 ~

出去買個芝麻鹹餐包   本身諗住食 Flakes + 豆漿   但我帶一大咗冬瓜祛濕茶番嚟飲   無理由又豆漿又祛濕茶嘛 ~

忙下停下   好快又 4 點 ~

放工即走   去 759 買埋急凍魚丸就番屋企喇 ~

番到屋企都即沖涼洗頭   之後抖下先煮晚餐 ~

里奧大人今日洗咗冷氣機隔塵網同吸塵機   仲幫手洗咗兩機衫同熨兩機衫   真係減輕我好多工作量呀   哈哈 ~

是日懶餐 - 波波魚丸撈麵 + 蒜蓉蒸脆肉瓜

波波魚丸撈麵 ~ 想試下波波丸好唔好食   所以今晚煮喇   估唔到又幾好味喎   最緊要唔腥 ~

蒜蓉蒸脆肉瓜 ~ 里奧大人問啲瓜係咪未熟 ?!   係幾似嘅   哈哈 ~

洗埋碗又再沖涼洗頭   真係攰過乜 ~

抖下就同里奧大人睇 Youtube   一齊聽蘇牧師証道   我真係需要靈修下㗎喇 ~

里奧大人 10 點半左右瞓   我都 10 點 45 分瞓喇   可能出得多汗比較攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言