2020年7月10日星期五

三杯馬蹄煎肉餅 + 菠蘿咕嚕肉 + 滷水雞全翼拚紅腸 (外賣) @ 屋企 ( 10-JUL-2020 )

呢餐只係 $101   最開心係唔駛洗碗   哈哈


( 10-JUL-2020  FRI )

感恩又一覺瞓天光呀   我覺得瞓得好真係好緊要 ~

又星期五喇   之前試過星期六唔駛番工   真係好爽   到依家都好恨呀   但就唔希望係疲情先咁   係希望老闆開恩比我哋   星期六唔駛番工   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   呢排皮膚唔好   其實唔想食蛋   但真係唔想食芝腿同奶醬多呀 ~


菇場忙呀   呢個星期都好忙 ~

Lunch Time 出去買魚片頭河粉   我買完 Lunch 會行去 Pantry 洗手   之後再舖紙落枱面   食完又再抹枱   所以其實出去食係方便好多   不過我都習慣咗買番菇場食   感覺乾淨啲咁囉 ~


仍然忙   所以好快放工   最緊要記住唔好 5 點走人就得喇   哈哈 ~

放工去買嘢   番到屋企都已經 6 點幾 ~

今日無水呀   所以煮唔到飯 ~

里奧大人 6 點半放工   咁我抖陣就去買外賣喇 ~

買完即番屋企沖涼   無耐里奧大人都番來   所以佢知我等咗好耐外賣 ~

等埋佢沖涼先開餐   我同佢講   沖完涼食飯真舒服   我無咩幾何   哈哈 ~

食完只係洗筷子同匙更   真係爽到無朋友呀 ~

開埋機洗衫就抖喇   里奧大人就做公司嘢 ~

今晚 10 點半瞓覺喇   唔煮飯反而攰   真搞笑   哈哈哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言