2020年7月5日星期日

燒賣 + 雞扎 + 魚翅餃 + 春卷 + 鹹水角 + 酥炸雲吞 (外賣) @ 屋企 ( 5-JUL-2020 )



( 5-JUL-2020  SUN )

今朝 9 點起身   但勁攰呀   哈哈   好在沖完涼個人都精神番咋 ~

食埋早餐就番主日學   崇拜完畢再做另一樣事奉   所以差唔多 1 點 40 分先走得 ~


里奧大人 2 點 40 分先到九龍灣   咁我自己去姑奶屋企拎嘢先喇   咁一陣可以直接番屋企 ~

拎完就打的去九龍灣同里奧大人食下午茶   又係去海景   哈哈 ~



食完就分頭行事   里奧大人去剪髮   我就去買晚餐 ~

番到屋企都 4 點幾   即沖涼喇   無耐里奧大人都番到來   佢話估唔到我咁晏先番到屋企   哈哈 ~

里奧大人 5 點幾瞓   我就熨埋 2 機衫啦   依家都唔係咁習慣熨衫   平時多數係里奧大人會幫手熨呢 ~

佢瞓到 7 點 15 分先起身呀   其實 6 點半勁想叫佢起身   因為我想快啲食飯洗碗呀 ~

今晚啲食物都只係焗熱同蒸熱   絕對方便 ~

其實我好想飲茶   但真係好怕多人 ~

7 點 45 分先開餐   我真係覺得夜㗎   洗埋碗都 9 點   無哂私人時間咁 ~

沖埋涼就休息   又睇下電視打陣機咁啦 ~

今晚都幾攰   所以我 11 點都瞓先喇   里奧大人就繼續睇雜誌 ~

沒有留言:

發佈留言