2020年7月23日星期四

Mozzarella Cheese 焗薯仔 + 泰式雜錦海鮮丸米粉 + 腐乳唐生菜 ( 23-JUL-2020 )





( 23-JUL-2020  THU )

今朝 8 點 10 分起身   里奧大人今日 WFH   所以佢話佢買早餐番屋企一齊食 ~

其實我本身話我買早餐番屋企   咁里奧大人就唔駛出街   但佢話我沖涼佢去買早餐   咁時間好用啲 ~

我沖埋涼就食早餐   食完可以抖下先番工   真係幾爽   哈哈 ~


一落車行幾行   已經流汗   但我都唔係急步   可能真係帶戴住口罩零舍熱咁呢 ~

買埋豆漿就番菇場   只係 9 點 45 分   呢個時間番到最好   Pantry 無咁多人洗杯呢 ~

阿齋又係用消毒清潔用品抹枱   之後佢同我講: 小姐   妳睇下我依家都要抹   因為佢知我成日會抹枱   以前坐佢斜對面   佢聽到我抹枱聲~

Lunch time 出去打簿   順便去買瓜同菜   咁放工可以直接番企呢 ~

買個雞尾包做 lunch   依家番 10 點   所以遲咗食早餐   中午真係要輕食 lu ~

菇場飭咁忙喇   可以 4 點準時走 ~

里奧大人今日 Home Office   咁佢中午又係輕食   所以會特別餓   咁今晚 6 點都開餐喇 ~

是日懶餐 - Mozzarella Cheese 焗薯仔 + 泰式雜錦海鮮丸米粉 + 腐乳唐生菜

Mozzarella Cheese 焗薯仔 - 用芝士焗   咁就可以扮新菜式   哈哈 ~

泰式雜錦海鮮丸米粉 諗唔到煮咩就食丸類 + 米粉   呢樣肯定里奧大人鍾意食呢 ~

腐乳唐生菜 - 好想食腐乳   所以買 1 斤唐生菜 ~

洗埋碗就沖涼   今晚 7 點半就可以坐定定睇電視   勁爽呀 ~

我今晚 11 點唔夠都瞓   其實咁都唔錯   瞓得多係養血   身體都好啲呢 ~

沒有留言:

發佈留言