2020年7月11日星期六

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 11-JUL-2020 )

豉椒魚塊飯 ($45) - 好味呀   少飯都咁多飯


星洲炒米 ($45) - 份量好多   食剩一大半   所以要打包了


( 11-JUL-2020  SAT )

尋晚瞓到 5 點幾凍醒   咁順便起身去廁所   之後里奧大人又起身搽藥膏呀   隻左手腎仲痛 ~

今朝 8 點 10 分已經到咗茶記   8 卦 5 分鐘後到   本來去另一間食   但我話個袋太重   唔想行咁遠 ~

阿姐好搞笑   問咗我兩次係咪飲奶茶 ?!   因為佢記得我平時係飲咖啡呢   我話星期六會比較特別啲   哈哈哈哈 ~


1 點半先有車   熱到我呢   感恩車程暢順   去到差唔多 2 點 ~

同家姐 姐夫一齊食 Lunch   我同家姐講話要快食   一陣要去買嘢   哈哈 ~

我最想食嘅炸野菜天婦羅   原來已經停咗 1 年喇   呢幾樣炸物都接近 $80   越食越貴了


冷烏冬 (大)  好似 $36   我其實覺得勁唔抵   但嚟到實係食烏冬家嘛   哈哈


咖哩吉列豬扒飯   呢個姐夫食嘅   最搞笑職員話要蒸飯   家姐問蒸幾耐 ?!   佢話 5 分鐘   唔知以為半個鐘囉   因為蒸飯係定係一個飯煲家嘛   我唔明點解啲人唔直接講話蒸飯要等多 5 分鐘   硬係要人問要等幾多分鐘


食完之後去廣良興買嘢   買完即番屋企喇 ~

Berry 真係好搞笑   係都唔會撲家姐   真係連狗都蝦佢   之後家姐話佢同事前兩日同佢講   話佢成個樣都似比人蝦   不過我覺得家姐同事都好好嘅   成日會出去食飯傾偈   有筍嘢又開心 share   同埋佢哋見到係八哥同紫色嘅嘢   就會送比家姐   咁家姐又會成日買嘢食番公司   去旅行又勁多手信比佢哋   同埋其實最緊要係家姐肯做   唔會計計較較咁囉 ~

家姐好開心咁送咗個吸水墊比我   我話做咩係蛋黃哥嘅 ?!   我唔鍾意佢架喎   佢個樣好慘話: 乜妳唔係好鍾意佢嘅咩 ?!   我話 Minions 代替咗佢好耐啦   同埋依家鍾意 Apeach 嘛   之後我話妳送蛋黃哥比我   我都會用嘅   哈哈 ~

呢 2 包濃湯粟米圈係尋晚買比家姐   759 做特價只係 $5.9/包   實在太抵   家姐又好鍾意食   咁即買比佢   頭先特登同家姐去 759   我問佢抵唔抵 ?!   佢話好抵呀   屋企仲有 2 包   咁買唔買好呢 ?!   咁即係佢係想買囉   之後我開個袋比佢睇   我話其實買咗比妳   佢斜啤住我話我黐黐哋   哈哈哈哈


衰女包依家成日呢埋梳化底   唔係驚我呀嘛   不過我一叫其他狗名   佢又會即刻跳上梳化   好搞笑 ~

咁樣好似好細粒咁


好 BB 咁



無啦啦瞓落我隻腳度   全日係咁就好啦   里奧大人成日話我黐黐地㗎   咁鍾意啲狗咁樣   哈哈


其實佢對眼都無神   但又唔瞓喎


佢好鍾意咬呢條牛骨   好硬㗎   家姐話呢條牛骨要 $198   都好貴下喎


佢想食   但我唔比佢食   呵呵


成隻肥婆咁呀   哈哈哈哈



好得意呀肥嘟嘟咁


一瞓覺就會縮埋一嚿   好似好可憐咁


突然間好眼瞓   我 5 點瞓到 5 點半呀   可能晏晝等車曬咗成 25 分鐘   個人好攰呀 ~

家姐 6 點出門口   佢同我拜拜   我覺得好搞笑   因為好似我喺屋企咁 ~

我 Send 比家姐睇   話 Berry 係咁望住門口呀   不過唔係等妳番嚟   哈哈哈哈


無啦啦又碌住對眼望定定咁


家姐工人用辣椒炒飯   睇見都辣   但佢話唔辣


工人係咁同我講 "腐竹"   我又問佢係咪 "腐竹" ?!   咁佢咁啱整緊辣椒   以為佢整腐竹食囉   之後佢應該知道我唔明佢講乜   比佢手機我睇有大廈 "火燭"   又問我邊度火燭 ?!   我問係咪佢朋友住果度呀 ?!   佢話唔係   真係搞笑   咁問來做咩呀   嚇死我咩 ~

所以家姐真係好勁   可以聽得到佢講咩   哈哈 ~

我就坐到 7 點先走   衰女開始眼瞓   到我勁唔想走啦   好想摸到佢瞓覺呀 ~

里奧大人 8 點幾放工   所以快快去食晚餐喇 ~

食完就番屋企   叫里奧大人沖涼先   之後我大清潔廁所再沖涼   咁聽晚可以抖下   呵呵 ~

里奧大人 11 點唔夠都瞓   我就 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言