2020年7月15日星期三

老少平安 + 梅菜蒸鯇魚 ( 15-JUL-2020 )

好健康嘅一餐




( 15-JUL-2020  WED )

感恩一覺瞓天光   但都仲係覺得好攰   哈哈 ~

早餐食吞拿魚治烘底   好味道 ~


菇場忙呀   話咁快又到 Lunch Time ~

Lunch 食魚片頭米粉   食粉麵食到有啲悶   但又諗唔到食咩好 ~


忙咗陣諗住抖   點知 4 點又開始忙爆   好在 5 點 26 分掂掂   可以準時放工 ~

去街市買餸同買定幾日瓜菜   咁唔駛日日去街市   實在太多人喇 ~

今晚買咗 2 棵旺菜 + 3 條絲瓜 + 2 條粟米 + 8 條細青瓜 + 7 個橙   樣樣都好抵咁   我其實最驚拎絲瓜   太長喇   我打斜放喺袋度   好似拎住支 AK47 咁   幾咁威呀   哈哈哈哈 ~

番到屋企即預備喇   之後里奧大人都番到屋企   叫佢沖涼先啦   實在羨慕佢 ~

是日晚餐 - 老少平安 + 梅菜蒸鯇魚

老少平安 - 突然好想食豆腐   所以買咗 1 件硬豆腐   依家豆腐檔係 $4.5/件 同 $12/3件   以前唔係咁架喎   無話買 3 件平啲咁呢   本身諗住墊魚底嘅   因為懶呀   想一碟放哂所有嘢   但又好似好怪咁   咁啱記得 8 卦話想整老少平安   咁我就即買 $10 鯪魚肉喇   估唔到里奧大人話好味喎   好記得之前佢話唔鍾意㗎   我估轉咗用硬豆腐   所以鍾意食呢   下次再整   哈哈   呢個餸超級正呀   成本平又健康 ~

梅菜蒸鯇魚 - 一份只係 $10   但今次有啲腥咁呀   定係我太耐無食鯇魚呢 ?!   但原來有 1 條切開嘅鯇魚同埋脆肉鮠   咁下次唔再買一份份果啲喇   今晚於食埋最後 1 棵梅菜   最開心 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就休息   依家真係沖凍水涼咁滯   天氣實在太熱   我只用熱水洗頭   之後會全程用凍水沖涼   爽 ~

抖陣就食綠豆沙   波仔出品   我覺得都 OK 喎   但里奧大人話無咩料   之後叫我煲綠豆沙   話好易喎   我話要加埋臭草同海帶先好味㗎   但呢兩樣唔識買   同埋煲得糖水   唔係話一兩碗咁家嘛   如果唔好食又要食幾晚   我最驚   所以我話唔會煲㗎   哈哈 ~

里奧大人 10 點半唔夠就瞓   之後我話我都瞓   佢話無諗過我咁早瞓   但其實頭先 10 點已經開始眼瞓   可能今晚去完街市用盡哂所有力   所以好攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言