2020年7月1日星期三

炸豚肉餃子 (外賣) + 芒果糯米飯 ( 1-JUL-2020 )



( 1-JUL-2020  WED )

感恩一覺瞓天光   話哂尋晚咁夜瞓嘛   哈哈 ~

10 點自然醒   沖埋涼就去食早餐喇 ~



番屋企抖陣   之後就搭車去 Megabox   行陣再去食 Lunch ~

開餐喇


豆沙鍋餅 ($28) - 麻麻哋   定係因為凍咗呢 ?!   我無諗過第一樣就係佢囉



三星蔥黑胡椒包 ($32) - 呢個好味呀



濃湯酸菜魚 ($98) - 仲以為可以飲啖湯添   個湯超級油架   魚片份量都好多   碗白飯又大碗   食到好飽


套餐飲品 - 生津梅子冰酸酸地   都好味道


叫里奧大人去拎風扇   我就去超市買嘢   今日係特價星期三   所以超市人頭湧湧呀 ~

一個人去超市買嘢   其實係可以買好多嘢   因為真係樣樣都想買咁呢


買完就去儲積分   我排第一行   咁有三行嘅   第二行搞掂就叫我過去   之後就話第一行要去番第一行到搞嘅   真係痴鬼線   又係你叫我過來嘅   之後佢又再講一輪嘢   但完全聽唔到佢講咩   咁啱第一行搞掂   我行番去第一行搞   咁之後我後面再後面女人又係比佢點咗去第二行   大佬   唔係你果行就唔好叫人埋去啦 ~

搞掂哂就同里奧大人一齊搭的士番屋企   沖埋個涼就執衫   里奧大人就熨衫 ~

搞掂哂就抖陣   6 點幾預備晚餐 ~

是日懶餐 - 炸豚肉餃子 (外賣) + 芒果糯米飯

炸豚肉餃子 (外賣) - 喺 Aeon 超市買現成嘅炸餃子   $10/5隻   真係超級抵    最緊要好味道吖嘛   如果 Aeon 喺我公司附近   我好肯定個個星期三都去掃貨呀 ~

芒果糯米飯 - 食極唔完   食到我都無哂感覺   嘩哈哈哈哈 ~

洗埋碗諗住整芒果糯米糍啦   帶口套整又痴住對手   唔帶又痴   完全唔知想點   所以掉鬼哂去喇   最衰整咗啲芒果汁落去   唔係都可以留番做小丸子   激死我 ~

開埋機洗衫就沖涼   之後休息喇   可能呢兩日揹住個袋同圍行   條腰好痛呀   嗚嗚 ~

11 點幾都自己瞓先   難得瞓到 ~

沒有留言:

發佈留言