2020年7月18日星期六

辣椒芝士香腸 + 芝士年糕 + 旺菜 ( 18-JUL-2020 )




( 18-JUL-2020 SAT )

今朝 7 點 40 分起身   沖埋涼就去買早餐   之後家姐車我去佢屋企喇 ~

Berry 好驚我咁喎   唔通見我拎住份早餐入屋 ?!


陪 Berry 坐地下   其實係我想掂住佢   哈哈


餵到埋口都唔願食咁   衰得佢吖


又望下我


瞓喺梳化   其實佢真係好想瞓覺


如果 Miss 知道我哋咁餵佢食零食   肯定鬧死   哈哈哈哈


最鍾意睇到啲狗隻眼有白色   好得意呀


做咩啫   哈哈


佢應該就瞓㗎喇


夾住佢


好樣衰


呢張搞笑


瞓咗 5 分鐘


又轉下位


之後又繼續中眼瞓   但點都唔瞓 lu


食完又打下機傾下偈   他他條條真係好舒服 ~

家姐話佢煲咗嘢飲 ?!   我問係咩呀 ?!   佢話冬瓜祛濕水   我好開心咁話喺邊呀 ?!   佢話喺雪櫃   仲諗住起身拎比我   之後我話唔飲   家姐話頭先我咁問嘅聲氣   以為我好想飲喎   哈哈 ~

之後又問我今晚食乜 ?!   我話韓餐   家姐好開心咁話係咪烤肉 ?!   我話係辛辣麵   好搞笑呀佢   我點會整烤肉咁大陣仗呀   哈哈 ~

我係咁摸 Berry   家姐話估唔到我咁鍾意佢   成日以為我只係鍾意佢 BB 嗰陣時 ~

12 點幾一齊出發去糟糟屋企拎嘢   之後送埋我番屋企都已經 1 點幾 lu ~

里奧大人 1 點 40 分左右番到屋企   我叫佢沖涼先啦   我幫佢買下午茶 ~


我食沙律碎蛋包 + 西梅汁


佢食完下午茶又精神番好多   可能太餓呀佢 ~

我都 5 點瞓到 5 點半   起身勁精神   哈哈 ~

又唔係咁餓   所以 7 點先煮   7 點半開餐 ~

是日懶餐 - 辣椒芝士香腸 + 芝士年糕 + 旺菜 

辣椒芝士香腸 + 芝士年糕 - 一齊焗就最方便   芝士年糕就煙煙韌韌   但唔夠芝士味呢 ~

旺菜 - 好甜呀   買旺菜最好   可能擺得耐   哈哈 ~  

食完都差唔多 8 點幾   洗埋碗就沖涼 ~

睇多陣 Youtube   今晚 11 點幾都一齊瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言