2022年8月1日星期一

燒汁焗三色椒牛板腱 ( 1-AUG-2022 )



( 1-AUG-2022  MON )

感恩尋晚都瞓得 OK   本身 7 點 20 分醒醒地   但都係瞓到 7 點 40 分先起身 ~

早餐食奶醬多   今朝想食啲甜嘢 ~


菇場忙咗陣   之後又可以 Hea 喇 ~

真係話咁快又 8 月喇


Lunch Time 出去買菜   之後再去 759 買桃哈多比家姐   最後買埋粉果粉麵就番菇場喇 ~


仍然唔忙   好想快啲放工 ~

反正要等車   所以放工去買雞骨草比里奧大人   差唔多 6 點半先番到屋企   所以要快快煮晚餐喇 ~

今晚勁想食泡菜拉麵   平時多數同里奧大人 Share 一個食   但今晚煮兩個   里奧大人見到都問我做咩煮兩個嘅 ?!?!   我話今晚想自己食一個麵呀   哈哈 ~

終於開呢盒飯喇


估唔到份量都好多喎


是日懶餐 - 汁焗三色椒牛板腱

燒汁焗三色椒牛板腱 - 唔係太多牛板腱   所以加 4 條腸仔   咁里奧大人可以帶飯喇 ~

食完就開機洗衫   沖埋涼就休息一陣   之後同里奧大人一齊睇培靈會 ~

我同家姐講話 Berry 鼻短短似細個嘅時候   家姐話就係記得我咁講   所以即影比我睇   哈哈


今晚 11 點半瞓覺   我覺得算夜呀 ~

沒有留言:

發佈留言