2023年7月16日星期日

午餐肉粒炒飯 ( 16-JUL-2023 )



終於食哂


 ( 16-JUL-2023  SUN )

今朝同里奧大人一齊食早餐   之後就到佢公司幫手 lu ~


諗住坐得做嘢啦   點知頂爺發脾氣   我即叫阿妹過嚟陪我呀 ~

番完學就番崇拜   我完全唔記得里奧大人今日開會   我仲話喺屋企整熱午餐就搞掂添 ~

所以要拿拿聲買午餐去里奧大人公司   食完就去買餸   里奧大人就去開會 ~


買完餸再叉一陣手機電又要出去整嘢   5 點左右先番到屋企   好攰呀 ~

里奧大人 5 點半就番到屋企   今日算早開完會了 ~

咁我抖多陣都預備晚餐喇   想早啲食完就休息下 ~

是日晚餐 - 午餐肉粒炒飯

午餐肉粒炒飯 - 我將午餐肉剪開一粒粒   再加生抽老抽炒飯   里奧大人話好食   我話費事你咁慘   我先特登炒飯咋   唔係就咁蒸就算 lu ~

洗埋碗就再沖涼洗頭   始終開過鑊煮嘢   唔多唔少會有啲油彈出   其實我都無落油   但煮完飯唔沖涼洗頭   我肯定瞓覺都周身唔自在咁㗎 ~

其實用杯食芝麻糊都好方便   仲可以洗少隻匙更   哈哈


睇陣電視同 Youtube   今晚 11 點瞓覺   睇新聞話淩晨至2點會掛8號風球   基本上朝早應該唔駛番嘅   但如果個風無咩料到就可能要番工   不過我都會如常起身睇風暴消息呢 ~

沒有留言:

發佈留言