2023年7月23日星期日

鎮江骨 + 菜心苗 ( 23-JUL-2023 )




( 23-JUL-2023  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   之後去佢公司幫手 ~


唔知係咪頭先熱得滯   所以去到主日學個課室   覺得超級勁凍   等我今朝仲特登拎番條絲巾出嚟添   唉 ~

之後崇拜   我直頭凍到打冷震   好在里奧大人拎件褸比我   我先叫做暖啲咋 ~

崇拜完畢就去買餸   我要行去最曬嘅地方解凍   咁見到皇太后   又傾咗幾分鐘   佢去旅行啦   仲叫埋我一齊去   不過我都請唔到假囉 ~

我同佢講話去黃山有高山症呀   連續幾日胃脹同無乜氣   全程頭 "dup dup" 咁行咋   之後佢話如果我咁樣   佢會扶住我一路行   哈哈   要個老人家扶住行   真係講出嚟都覺得肉酸   哈哈 ~

不過我真係好鍾意皇太后   因為思想好正面   上次同佢一齊做探訪   我真係喺當中學習咗好多嘢呢 ~ 

買完餸就即番屋企沖涼   所以叫里奧大人買午餐番屋企食呢 ~

我最主要係食酸辣無骨鳳爪   我同里奧大人講話如果個餐無鳳爪就唔駛買個餐呀


食剩盒薑黃飯同一半餸   咁今晚再焗熱食


依家飲嘢最緊要酸   哈哈哈哈


呢度 $30   我估應該有 30 粒


里奧大人瞓晏覺   我就煲冬瓜祛濕水   諗住會眼瞓   估唔到又好精神   咁睇 Youtube 聽歌啦 ~

上次煲冬瓜祛濕水係有啲苦   唔通今次買咗 3 斤灰皮冬瓜會好味啲 ?!

祛濕料 ($28/包) + 3 斤灰皮冬瓜 ($14)


反正唔眼瞓   所以 5 點左右又開始燜冬菇   咁唔駛食完飯先燜喇 ~


抖到 7 點先煮飯   半個鐘就搞掂   如果唔係聽日要番工   其實我想 8 點先開餐添呀 ~

是日晚餐 - 鎮江骨 + 菜心苗

鎮江骨 - 好想食酸甜餸   醒起雪柜有支鎮江骨汁   咁拿拿聲用埋去喇   其實星期五燜好㗎喇   所以今晚食係非常入味呢 ~

菜心苗 - 終於食哂喇   下次要轉食其他菜喇 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

同里奧大人睇 "思家大戰"   之後再睇下 Youtube   今晚都係 10 點半瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言