2023年7月29日星期六

肉醬螺絲粉 + 福花 ( 29-JUL-2023 )



尋晚食剩嘅鹽酥雞粒同豬扒   今晚可以做埋餸



( 29-JUL-2023  SAT )

感恩尋晚都瞓得唔錯   但如果一覺瞓天光就更加好啦 ~

早餐食芝士夾甜餐包   甜甜鹹鹹都好味㗎 ~


上車無雨   但落車就超級大雨   好在今朝早咗番工咋   因為之後落得仲大呀   我同事全身濕哂   真係帶咗遮都無用呢 ~

菇場唔忙呀   個個等放工 ~

買埋午餐就番屋企   今日 2 點至 7 點送電視   希望里奧大人番工前可以送到嚟啦 ~


里奧大人 3 點半番工   點知師傅打嚟話 10 分鐘後到   咁等埋啦   點知等到 4 點 10 分都未到   真係要打比師傅啦   佢話有阻滯要等多半個鐘先到   咁里奧大人都唔等喇   我自己喺屋企等算喇 ~

最終師傅 4 點 35 分先到   安裝連埋追台   差唔多 5 點先搞掂   之後即出發去姑奶屋企拎嘢   我都遲咗一個鐘呀 ~

去到佢屋企都坐低傾陣偈啦   不過傾咗半個鐘都要走   因為約咗家姐喺地鐵站呀   佢又買咗嘢比我 ~

家姐話見到個紅腰豆芝士包好似好正咁   所以特登買比我   本來諗住唔要   因為唔想佢等得嘛   估唔到最後都約到   開心開心 ~

去到地鐵站見到家姐   無啦啦又買咗美珍香豬肉乾比我   其實話喺地鐵站都知佢會買㗎喇   因為佢上次已經話比 Coupon 比我囉 ~

糟糟整咗肉醬長通粉比家姐   但家姐話食唔到咁多   所以話比我   咁又好喎   今晚唔駛煮麵   嘻嘻 ~

傾咗 15 分鐘都走喇   感恩去到巴士站只係等 3 分鐘就有車 ~

其實如果唔係佢特登買比我   我真係唔會拎   聽到佢把聲好開心話買咗個包比我   之後我話唔要喇   佢好失望嘅聲   所以我寧願自己趕都要去拎啦 ~

佢今日中午食乳豬燒鵝飯   我話正呀   原來佢想買埋乳豬比我添呀   我話堂食先好食   咁樣佢就唔敢買比我㗎喇   唔係下次又話買就慘啦   始終唔鍾意佢為咗買嘢比我而頻旗樸樸嘛 ~

番到屋企都即預備晚餐喇   里奧大人差唔多放工呢 ~

原來份量咁多   怪不得咁重啦   呢度可以食兩餐了


紅蘿蔔粒+脆肉瓜粒+車厘茄+蘑菇粒   下次我都要咁整先


是日懶餐 - 肉醬螺絲粉 + 福花

肉醬螺絲 - 好味道呀   連里奧大人都話好食   話個醬汁好味道同埋好多材料   真係好少聽到啦   糟糟算係第一個比佢讚啦   哈哈   咁糟糟讀 F & B 嘅   水準一定有番咁上下啦   家姐有次去佢屋企食團年飯   好似有 8 個餸   賣相勁似外賣   原來係糟糟煮   連家姐唔鍾意食中菜都話好味呀   家姐工人每次放大假   佢就會一手包辦哂家姐 14 日晚餐   仲要晚晚唔同先勁 ~

福花 - 煮半個先   因為唔係咁餓 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後即沖涼喇 ~

芝士紅腰豆包 ($36) - 家姐喺 J'amie Pain 買嘅   我覺得佢哋嘅麵包算係高質素   我同里奧大人以前一出旺角   必定會買迷你芝士包   嗰時覺得好好食   講緊都起碼有廿年   我記得位置係一樣   但印象中店名都好似無變   所以家姐有時經過旺角   我都會叫佢買麵包㗎


美珍香嘅豬肉乾係好味   但我覺得貴囉


難得新鮮   所以叫里奧大人食一塊


今晚有新電視睇真係勁開心   之前有部份係暗咗   同埋 Youtube 都比較濛   但里奧大人話依家 4K 㗎喇   一定清同快好多啦   話時話   部舊電視係 2014 年買㗎   原來都用咗咁多年 ~

睇多陣 Youtube   今晚反而 11 點先瞓 ~   

沒有留言:

發佈留言