2023年7月31日星期一

黑椒牛肋條炒麵 + 咖哩漢堡扒炒麵 + 福花 ( 31-JUL-2023 )




之前剩咗半碗白飯   咁加幾條牛肋條再焗熱   再加埋七味粉   好似又多款味道咁嘛   哈哈



( 31-JUL-2023  MON )

尋晚瞓得麻麻哋   仲要 7 點醒咗   但感恩起身都精神呀 ~

早餐食芝士紅腰豆包   家姐星期六買㗎   我留番今朝先食   咁唔駛去買麵包嘛   呢個包算係多料   起碼眼見都唔少芝士粒呢   同埋個包嘅口感係我最鍾意嘅   所以今朝食得好開心   哈哈 ~

最搞笑家姐以為我尋日食   仲話無話佢知個包嘅味道   估我可能覺得唔好食 ~

個包都好大個   唔係因為已經放咗 2 日   我係可以分兩餐食呢


芝士同紅腰豆嘅份量算唔少㗎喇



面頭都有芝士粒


我要咁樣影張相比里奧大人   佢話咁樣先知佢有早餐食喎


菇場忙咗陣就 Hea 過   依家食咗兩星期藥   頭一星期身體要適應   感恩都好快適應到   但情緒就真係比較低落   呢樣就真係希望快啲過   始終我又唔係唔開心嘛   突然情緒低落   個人比較辛苦囉 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買雲吞米番菇場食 ~


家姐每次 WFH 就會問我食咩 Lunch ?!   咁啱喇   比佢估下我食乜 ?!   我打咗 1.雲吞米  2.牛什米  3.片頭米   佢估牛什米   再話好少見我食雲吞   所以再估係片頭米   哈哈   不過我真係絕少食雲吞米   但今日唔想食牛同丸類   所以食雲吞呢 ~

同埋佢好多時唔會揀第一個   今次又係   哈哈 ~

唔忙有時都唔想郁   就係咁   我托住個頭瞓咗 5 分鐘呀   因為我真係好怕自己瞓着   所以望下電腦嘅時間   好記得係 15:05   但一起身係 15:10   真係勁驚    但真係好眼瞓囉   唉 ~

放工即走   番到屋企要即刻預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 黑椒牛肋條炒麵 + 咖哩漢堡扒炒麵 + 福花

黑椒牛肋條炒麵 - 唔想又翻焗   所以搞搞新意思   對於我嚟講係叫新嘢添呀   其實只係將牛肋條剪開一條條   之後再整蛋絲   再用生抽老抽黑椒調味   真係非常之簡單 ~

咖哩漢堡扒炒麵 - 真係唔想里奧大人連食 3 餐牛肋條   所以特登焗 3 塊豬柳漢堡   同埋用現成咖哩醬料撈勻   咁樣無咁悶嘛 ~

福花 - 食福花都要咬好耐下   但間唔中又要食啲淺色菜咁囉 ~      

洗完碗諗住開機洗衫   原來里奧大人中午已經開機   實在太好   可以做少樣嘢   哈哈 ~

沖埋涼再抖陣   之後同里奧大人聽網上崇拜 ~

聽到差唔多 10 點   再睇陣 Youtube   又係 10 點半瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言