2023年7月1日星期六

糖醋骨拚咕嚕肉 & 尖椒豬肚拚椒鹽骨 (外賣) + 超甜粟米 ( 1-JUL-2023 )




 
( 1-JUL-2023  SAT )

里奧大人今朝要番工   但我 7 點半都要起身㗎喇   因為約咗家姐食早餐呢 ~

家姐尋日係咁問我想食咩   佢一定唔會去飲茶   我又一定要飲咖啡   所以去間泰國餐廳食茶記早餐   估唔到又幾好味喎 ~

金不換雪菜肉絲米粉 + 腸仔炒蛋配牛油麵包 (凍飲 $44)


香葉沙爹牛肉媽媽麵 + 腸仔炒蛋配牛油麵包 ($41)


食完同家姐行一陣   再去東海堂買蛋糕   之後都番屋企 lu ~

同家姐講阿花見到車銀優   之後家姐話工人都識得車銀優   因為上次家姐拎支筆出嚟   工人望住車銀優個樣   家姐話妳唔識啦   點知工人話佢叫 Eunwoo   話佢好靚仔   仲話佢個團死咗個男仔只係 25歲   估唔到佢都留意 K-POP ~

Berry 女又好顛咁樸我啦   又跟我去廁所   懶係黐人咁 ~

好細隻 Berry


又唔理我了


唔係咁想望我


個樣好無奈   呵呵


又呢埋梳化底   但伸個頭仔出嚟


用零食引佢


唔會用手按住零食


兩隻手嘅位置係無郁過   真係好懶


想走 


同家姐傾咗好耐偈   好似好耐無試過咁正經咁傾   因為有時傾偈係斷斷續績又九唔搭八呢 ~

同 Berry 落街   都唔知行咗幾耐   不過我覺得行下   反而對腳無咁痛 ~

差唔多 1 點半同家姐一齊搭地鐵   本來同里奧大人食酸菜魚   但我話上次堂食都等半個鐘   依家又已經 2 點半   所以我話買兩餸飯算喇 ~

買完先見到粟米魚柳   激死我



家姐買蛋糕   所以可以用換購價 ($13) 買一包芝士條   又益咗我啦   呵呵


食完就抖下   里奧大人就瞓晏覺   我就靈修一個鐘   其實靈修嘅時候   個人真係平靜好多   但我衰太懶囉   唉 ~

唔想太夜食   同埋都係食番中午食剩嘅餸   都係焗同蒸   所以 7 點開始煮   7 點半都食得了 ~

是日懶餐 - 糖醋骨拚咕嚕肉 & 尖椒豬肚拚椒鹽骨 (外賣) + 超甜粟米

糖醋骨拚咕嚕肉 & 尖椒豬肚拚椒鹽骨 (外賣) - 其本上都係呢幾個餸   下次真係要轉下其他先   哈哈 ~

超甜粟米 - 終於清哂   雖然我好鍾意食粟米   但都唔可以食咁多 ~

洗埋碗就沖涼   今晚都幾攰下 ~

都係睇下電視同 Youtube   都係 10 點半瞓覺   好準時   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言