2023年7月17日星期一

魚片炒蝦子麵 + 腐竹卷 (外賣) + 菜心苗 ( 17-JUL-2023 )




 ( 17-JUL-2023  MON )

今朝 7 點唔夠都醒咗   即開手機睇風暴消息   其實都知道已經 8 號風球㗎喇 ~

家姐又喺我哋群組話 8 號風球 (泰利) 維持到中午   公司群組都係咁講   咁我就繼續瞓 lu ~

瞓到 9 點半都起身喇   之後話 8 號風球維持到 4 點   咁肯定今日唔駛番工了 ~

早餐食醬占搽英式方包   以前可能會特登煮個麵   但今次唔會啦   唔想搞到個人咁攰呢 ~


食完早餐就抖下啦   里奧大人就 12 點瞓到 1 點半 ~

差唔多 2 點先食午餐   食完抖陣就同里奧大人一齊網上敬拜 ~

我食尋晚剩嘅午餐肉炒飯   但就撩哂啲午餐肉粒比里奧大人   再烚咗 3 隻雞蛋   咁樣就唔似食杯麵喇啩


我覺得一蘭杯麵係勁重味精   食完個口係苦味


甜品係薑汁豆腐花 & 涼粉


之後睇多陣電視   到我 5 點瞓到 5 點半呀 ~

抖陣都要預備晚餐   唔想太夜食呢 ~

是日晚餐 - 魚片炒蝦子麵 + 腐竹卷 (外賣) + 菜心苗

魚片炒蝦子麵 - 一次過淥哂 4 個唔同款嘅張榮記蝦子麵   再加一片魚片炒埋一碟就搞掂 ~

腐竹卷 (外賣) - 間唔中就好想食   呢排又成日反胃咁   所以蘸醋食真係覺得零舍好食添呀   哈哈 ~

菜心苗 - 好在尋日買定菜咋   咁今晚後晚大後晚都有得食喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後睇電視 ~

勁想食龍眼呀   所以買咗 2 磅   咁就可以每晚食 1 磅


今晚其實 9 點半已經想瞓覺   但好怕瞓到 6 點就醒   所以頂到 10 點 10 分都瞓覺喇   真係勁早呢   呵呵 ~

沒有留言:

發佈留言