2023年7月6日星期四

涼瓜斑腩 (外賣) @ 屋企 ( 6-JUL-2023 )



( 6-JUL-2023  THU )

尋晚個肚都係痛   仲有嘔   我又唔可以下下沖涼   因為我隻腳好痛   支撐唔到咁耐 ~

7 點半鬧鐵響   我直接 Whatsapp 同西瓜請病假   唔想 9 點又再起身打番菇場請假 ~

一路係咁瞓   之後里奧大人中午番咗嚟   因為我無胃口呀   佢就買車仔麵就算喇 ~

里奧大人食完抖陣就番工   我就繼續瞓到 4 點半   瞓得多條腰又痛   所以灘喺梳化睇電視 ~

約咗 5 點半睇醫生   諗住自己行去   但里奧大人啱啱番到屋企   咁可以陪我去喇   始終我隻腳好痛   要慢慢行   咁里奧大人扶住我會好啲嘅 ~

醫生話要我照 X-Ray   話我腳板同腳趾痛一掂地就好痛   唔似筋膜炎喎   但我想講上次又係你話筋膜炎噃 ~

之後佢話要我唔好行   要好似大爺咁伸直隻腳唔好做嘢   所以我叫佢比多日假我休息   雖然菇場唔忙   但我一有嘢做嘅時候就要行嚟行去嘛   我真係痛到想死囉 ~

番到屋企即沖涼休息   我仍然無胃口   所以叫里奧大人去買嘢食   佢就等我沖完涼先去買   因為佢驚我暈鬼咗   因為我沖好熱嘅熱水涼   有次沖完出嚟係有少少虛脫嘅感覺 ~

瞓咗成日   個人舒服好多   個肚都無咩點痛   感恩感恩 ~

叫里奧大人開機洗衫   雖然我做唔到   但可以聲控   哈哈 ~

今晚 9 點半都瞓覺   食完藥個人係好攰呢 ~                   

沒有留言:

發佈留言