2023年7月21日星期五

滷水豬手肉燥飯 & 鹽酥雞粒肉燥飯 & 紅白仙草 3 號 (外賣) @ 屋企 ( 21-JUL-2023 )



紅白仙草 3 號 ($36) - 份量都多   但味道一般


( 21-JUL-2023  FRI )

尋晚去咗 2 次廁所   但感恩都好快瞓得番 ~

今朝自己食早餐   因為里奧大人今日放假   本來佢話陪我食   不過最後都話好攰唔食喇 ~

好想食吉列魚柳   所以去大家樂食早餐   好難得人唔多   咁就堂食啦   但一個人堂食真係好唔慣   不過就唔想買番菇場食   我唔想食完要執嘢呀   哈哈 ~


菇場忙下停下   時間都好快過 ~

Lunch Time 出去行陣   依家菇場冷氣好勁   所以有時唔想出去   都要出去解凍 ~

行到 12 點 15 分就番菇場喇   今日食 Flakes + 豆奶 ~


唔忙就做自己嘢啦   輕輕鬆鬆等放工 ~

今晚里奧大人買外賣番屋企   我以為佢今晚要上堂   點知佢話原來唔駛   咁之得沖埋涼先開餐啦 ~

食完抖陣就沖涼   之後食甜品 ~

工廠同事屋企種龍眼   今年大豐收   所以拎咗兩大袋比我哋食   我呢度只係一部份咋


里奧大人食完飯都即刻要做功課   我就睇電視喇 ~

今晚都係 10 點半瞓覺   真係好似校咗瞓覺模式咁   哈哈 ~  

沒有留言:

發佈留言