2023年7月7日星期五

鹽酥雞粒肉燥飯 (外賣) @ 屋企 ( 7-JUL-2023 )



( 7-JUL-2023  FRI )

今朝瞓到 9 點 45 分起身   感恩個肚無痛   但隻腳就仍然好痛 ~

沖完涼就食早餐   今日全日都會 "long" 住隻腳   希望會好啲啦 ~

今朝叫里奧大人幫我買腿蛋包   但原來係餐蛋包   之後我話點解唔係腿蛋包嘅 ?!   佢話因為無哂腿蛋包呀   一係佢一陣再買腿蛋治比我食   我話梗係唔駛啦   為咗個包滕嚟滕去咩   我有包食已經好好啦   但佢嘅舉動真係令我好感動 ~


睇睇下電視都瞓咗覺   可能無飲咖啡   不過我都唔會飲啦   喺屋企灘抖就真係唔需要提神呢   一眼瞓就去瞓就得 ~

里奧大人 1 點半番到嚟   佢買咗滑蛋豬扒飯   咁我有少少胃口   因為見到幾塊黃蘿蔔   哈哈 ~


食完就灘抖下   里奧大人就番工   真係辛苦佢了 ~

里奧大人 6 點放工   我叫佢番嘢食番屋企   感恩我有胃口   所以食番今日同尋晚嘅飯餸就可以了 ~

今晚又要里奧大人開機洗衫   我一唔舒服   佢就做咩都快啲咁㗎   因為佢驚我忍唔住走去做呢 ~

要慰勞一下里奧大人   所以叫佢食雪糕   哈哈  



抖到 9 點就沖涼   感恩有力做啲小清潔   我習慣每日都要小清潔廁所嘛   呢兩晚無做   硬係周身唔自在咁   真係奴才命   哈哈 ~

今日真係除咗去廁所之外   全日灘抖   但其實隻腳一掂地都痛   希望快啲好番啦   家姐同船頭都話唔知幾時會唔痛㗎   咁我都唔理得咁多   最緊要一痛就要比隻腳休息就得㗎喇   始終無得斷尾係煩啲嘅 ~

今晚 10 點半都有睡意   所以即刻去瞓覺喇 ~         

沒有留言:

發佈留言