2023年7月30日星期日

芝士焗牛肋條 + 小元貝節瓜湯 ( 30-JUL-2023 )



呢份係比里奧大人聽日嘅   因為佢焗熱飯嘛   咁無理由比有芝士嘅佢嘛



( 30-JUL-2023  SUN )

今朝里奧大人 7 點唔夠就起咗身   佢沖完涼出嚟   我話唔同佢食早餐喇   佢話講大話   見我笑住講喎   我話咁黑都睇到   果然好眼   哈哈 ~

廢話少講即去沖涼洗頭啦   早啲食可以多啲時間傾偈 ~


食完就去佢公司幫手   今朝拍住阿妹   啲人成日話我哋好似   包括里奧大人   咁依家仍然戴口罩嘛   所以有時啲人都會差啲認錯   哈哈 ~

番完學就去崇拜   之後番屋企喇 ~

同里奧大人喺屋企整午餐   食完就要去拎嘢   搞掂哂都 4 點幾 lu ~

尋日食剩嘅薯條同肉醬螺絲粉   再加今朝食剩嘅牛油丹麥酥


番到屋企即沖涼   之後休息休息   今日出咗成日汗呀 ~

5 點半預備晚餐   諗住 6 點半開餐   但最後搞到 7 點先食得 ~

是日晚餐 - 芝士焗牛肋條 + 小元貝節瓜湯

芝士焗牛肋條 - 之前醃咗㗎喇   但唔舒服就唔煮   所以係時候要食埋去啦   今次加埋 Mozzarella 芝士   焗完脆脆地真係勁正   雖然係漏   但我鍾意食呀 ~

小元貝節瓜湯 - 唔想蒜蓉蒸   所以滾個湯喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後要熨 3 機衫   只係用咗 1 個鐘   我覺得算快手㗎喇 ~

今晚又焗塊豬肉乾比里奧大人食   唔係又唔記得佢存在㗎喇


睇下 Youtube   以為出身汗會好早眼瞓   但居然 11 點先眼瞓呀 ~    

沒有留言:

發佈留言