2023年7月25日星期二

黑椒牛仔骨烏冬 + 薑蓉叉燒粒炒飯 + 冬菇片鵝掌學斗 ( 25-JUL-2023 )





( 25-JUL-2023  TUE )

尋晚都係瞓得麻麻哋   今朝起身有啲反胃添呀 ~

早餐食醬占牛油排包   以前細個食到驚   咁大個就唔舒服就會食排包   所以見到就驚   之後隔好耐好耐再食番    又覺得幾好味 ~


菇場唔忙呀   但有啲眼瞓 ~

Lunch Time 出去買菜   再買埋白粥同炸兩就番菇場喇 ~

8 卦話食白粥唔熱咩 ?!   我覺得菇場無咩人食粥   可能覺得唔飽   因為佢哋個個真係要食飯同炒粉麵咁呢


阿花聽日請假   我話聽日 1 號風球呀   之後佢話如果放假再 8 號會好嬲   我話妳又話自己大把假 ?!   佢話有假都唔係特登等到 8 號先請嘛   呢句好笑   哈哈哈哈 ~

放工即走   番到屋企即預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨烏冬 + 薑蓉叉燒粒炒飯 + 冬菇片鵝掌學斗

黑椒牛仔骨烏冬 - 尋晚食剩嘅牛仔骨   再加 1 磅手打烏冬炒呀炒   咁里奧大人就有飯帶啦 ~

薑蓉叉燒粒炒飯 - 將叉燒剪開一粒粒   再加埋薑蓉一齊炒飯   真係超級好味㗎 ~

冬菇片鵝掌學斗 - 仲食剩幾隻冬菇   又可以留番聽晚食 ~

洗埋碗就即沖涼   里奧大人話熨衫唔做運動   因為唔想用哂啲時間   咁我話我熨啦   寧願佢做運動   雖然我都好耐無熨衫   但熨 2 機衫都只係用咗 40 分鐘   我覺得算快呀 ~

今晚都係有食車厘子   里奧大人叫我買多 1 磅啦   我話仲有 1 盒未食呀   唔想一次食太多   物極必反呢 ~

青檸半磅只係 $10   但就唔係好大粒咁呢


睇下電視同 Youtube   今晚 10 點 15 分都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言