2023年7月24日星期一

蠔油燜冬菇鵝掌 + 黑椒牛仔骨 (外賣) + 蜜汁叉燒 (外賣) + 學斗 ( 24-JUL-2023 )

 




( 24-JUL-2023  MON )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就同里奧大人去食早餐 ~



咖啡 & 鴦走   兩杯嘅味道淡如水   連里奧大人都話無味呀


番屋企抖陣   但 11 點都出發去婦檢喇 ~

Book 咗 11 點半   不過又係差唔多 12 點先到我睇呢 ~

今次最主要係睇經痛   之後再問醫生可唔可以食番藥   醫生話可以   同埋話我係受到隻藥   因為唔係個個受到   所以當中真係好感謝神嘅看顧醫治 ~

之後再問其他嘢啦   醫生搭住我手講解原因   呢個舉動真係令我好暖心   真係令我無咁驚㗎   再話半年後再覆診   始終有個瘤係麻煩啲 ~

咁最後做埋 HPV & 子宮抹片檢查   因為我本身到 8 月都要檢查嘅   所以醫生話今日做埋啦   下次唔駛特登嚟做 ~

最搞笑同醫生講拜拜啦   佢笑得好開心   仲叫我同里奧大人去飲茶放鬆下啦 ~

我哋又唔餓   又唔想行街   所以里奧大人話去剪髮   咁又好喎   不過遲咗 10 分鐘   里奧大人要急步去髮型屋先   我就買麵包再去藥房買藥再去髮型屋 ~

里奧大人剪完就要去拎嘢   咁之後就到我剪喇 ~

買埋晚餐就番屋企   放低嘢再去食下午茶   里奧大人話食沙爹牛肉包   我話唔食呀   今朝已經食咗沙爹牛肉   但我好奇怪點解佢兩餐都食牛   因為食得太多嘅話會皮膚敏感嘛   之後佢話係想我食牛肉補血   佢話呢排見我個咀唇都好白   不過我話已經食緊車厘子   唔駛食牛啦 ~

所以我都覺得自己好煩   成日貧血咁款   令到家姐同里奧大人咁擔心   唉 ~



食完就去超市買嘢   之後要即番屋企喇   因為里奧大人要開會   好在 15 分鐘就開完 ~

咁我沖埋涼就染髮   搞掂就開機洗衫 ~

今日都好熱下   出咗一身汗更攰   所以抖到 6 點幾先預備晚餐呢 ~

是日晚餐 - 蠔油燜冬菇鵝掌 + 黑椒牛仔骨 (外賣) + 蜜汁叉燒 (外賣) + 學斗

蠔油燜冬菇鵝掌 - 尋晚燜定   今晚食就一定入味啦   因為唔見有炸鴨掌   所以買包急凍 A 級鵝掌   6 隻只係 $22   我覺得抵過細細隻嘅炸鴨掌   真係好耐無食鵝掌   我食咗 4 隻   真係咬到牙都軟   哈哈哈哈 ~

黑椒牛仔骨 (外賣) - 喺另一間兩餸飯店買㗎   只係 $45   份量唔少同埋好好味呀   係好有黑椒味同埋啲肉無乸過   所以下次一定會再買呢 ~   

蜜汁叉燒 (外賣) - 里奧大人鍾意食   咁買 $50 啦   依家食燒味真係唔平了 ~

學斗 - 買咗 1 斤   聽晚再食埋餘下嘅半斤   呵呵 ~

洗完碗再沖涼   之後休息休閒 ~

睇下電影再靈修一陣就瞓覺 lu   原來都 10 點 45 分   唔怪得有啲眼瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言