2023年7月18日星期二

至尊 (手藝薄餅) + 芝士焗薯粒雞皇飯 + 辣味世界 (外賣) @ 屋企 ( 18-JUL-2023 )

至尊 (手藝薄餅) - 食剩 2 塊   聽晚再食


芝士焗薯粒雞皇飯 - 因為比里奧大人帶飯   所以先叫呢個   個賣相唔太好   但其實幾好味喎   可能我加咗黑椒粉   哈哈


辣味世界 (8 隻) (+$39) - 我同里奧大人每人 1 隻   里奧大人再帶 3 隻做餸   最後都係食剩 3 隻 


( 18-JUL-2023  TUE )

呢排都係瞓得麻麻哋   半夜成日去廁所 ~

今朝一起身就搞肚痛   之後又暈   最後要抖下先可以刷牙沖涼添呀   勁辛苦 ~

早餐都係食醬占搽英式方包   咁里奧大人話等佢搽麵包嘛   估唔到佢仲會剪埋   即係平時都有聽我講點樣整早餐噃   乖仔 ~


次次搞完肚痛真係成個人無力咁㗎   慢慢行去到巴士站   架巴士差唔多到嘅時候   我又突然搞肚痛呀   要即刻上番屋企呀   所以今朝遲到咗 13 分鐘先番到菇場呢 ~

菇場忙呀   但我狀態不佳   做嘢都慢過人 ~

今日陪家姐覆診   所以下午放假   仲諗住腳唔痛已經好好啦   點知搞肚痛令到我個人仲攰   所以我係慢慢行   我估人哋行 3 步我先行 1 步咁   係快唔到呀   哈哈 ~

去到家姐屋企都即灘上梳化   雖然 Berry 好熱情樸我   但我都係咁易摸下佢   真係無力攬佢呀 ~

我同家姐講話今朝搞肚痛   個人比較攰   再話諗緊如果唔舒服就搭的士嚟   家姐話如果唔舒服   係咪應該搭的士番屋企呀小姐 ?!?!?!   我話請咗假嘛   唔好蝕   咁去醫院又係搭的士   唔會話好辛苦囉 ~

家姐帶 Berry 去街   我都唔去喇   最搞笑 Berry 居然唔想去街   因為呢排工人放假   家姐帶佢出街   佢都唔願行咁㗎   夜晚又望住工人張床   好似等佢番嚟咁   勁得意 ~

依家好難影到佢呀


肥婆仔


鍾意食零食   咁似我哋嘅   哈哈


影埋呢張就逃走了   


我每半年會比 Berry 家用比家姐嘅   但因為之前手機嘅相喺張卡度   里奧大人又未幫我過相   咁家姐唔肯比個戶口號碼比我   我過唔到數   咁我就比現金啦    佢真係以為唔比戶口號碼比我   我就比唔到咁   太天真了 ~

咁我靜靜雞放入櫃桶   但都要試下一開係咪會飛出嚟嘛   因為家姐會拎冷氣 Remote Control   咁我再拉櫃桶時   家姐突然出房   佢聽到聲呀   之後佢開哂兩個柜桶睇下放咗咩   仲醒到用手摸下柜桶入面有無嘢呀   好在佢模得唔夠深咋 ~

希望佢星期六唔好又放番入我袋啦   唔係我打算全日揹住個袋   哈哈


之後佢都唔信我㗎   我呃佢話開大啲冷氣   費事妳又話我成日怕熱   家姐話已經開到 20 度喇喎   嗰下其實驚得嚟又想笑   哈哈 ~

唔餓就等到 2 點半先食下午茶   我一入到商場話好凍呀   雙手都凍   家姐都知我唔多舒服   因為我雙手多數只會熱不會凍   所以佢本身想去食元氣   但最後話要我食熱嘢   所以揀咗食越南嘢喇 ~

家姐話全部都要叫牛   因為我個咀唇白哂 ~

順化撈檬 (扎肉+牛丸+牛展) ($62) - 個湯底都辣喎   咁樣就當堂醒胃喇


香茅燒牛肉撈檬 ($52) - 牛肉質地好 Soft 呀   就咁睇個樣好似乾爭爭咁呢


越式炸春卷 (+$24) - 新鮮熱辣好味呀   家姐問我做咩唔包塊生菜 ?!   我話唔係墊底咩 ?!   佢話包生菜食嘛   但我話得 1 塊咋喎   如果有 2 塊都覺得係比妳包住食囉   之後佢又話我講得啱


話梅柑桔 & 鹹檸特飲 - 我話要飲酸嘢呀   家姐初初諗住我會叫咖啡   不過我話呢期成日反胃   所以鍾意酸嘢同有汽嘢  


食食下糟糟打嚟   家姐又講番話我唔舒服搭的士嚟   一陣姐夫番嚟又咁講㗎喇 ~

食完就去洗手間啦   咁家姐出去洗手先嘛   佢話好驚以為我暈咗   因為我每次同佢去洗手間   我都好快出去嘛   家姐真係比我搞到精神緊張   哈哈 ~

感恩好快有的士   家姐 4 點覆診   咁我哋早咗半個鐘   但其實當時仲睇緊 3 點嘅症呢 ~

今次都好快覆完診呀   之後交低藥單再去預約   預約完再去番藥房   啱你到我哋嘅號碼   感恩感恩 ~

5 點左右可以搭車   家姐去整嘢   我就番屋企 lu ~

里奧大人 5 點半都番咗屋企   咁我話我買晚餐啦 ~

諗住買海南雞飯   因為勁想食酸辣鳳爪   但無哂呀   所以我話轉食 Pizza ~

咁我番屋企沖涼先   叫里奧大人去拎外賣喇 ~

食完都休息   坐喺梳化睇電視   但其實我由 8 點半瞓到 9 點半 ~

之後又睇陣 Youtube   今晚 10 點半都要瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言