2023年7月5日星期三

豆豉鯪魚炒油麥菜苗飯 ( 5-JUL-2023 )

( 5-JUL-2023  WED )

感恩一覺瞓天光   但又筋膜炎啦   呢排身體狀況真係唔多理想添 ~

早餐仍然食朱古力瑞士卷   應該呢個星期都食㗎喇   無咩心機整嘢 ~


唉   真係行十步要停下先可以再行   腳痛真係好慘   嗚嗚嗚嗚 ~

菇場唔忙呀   但個肚無啦啦又扯住痛   真係每月一到   睇嚟我都開始食番藥   我唔想又痛呀   嗚嗚 ~

好在西瓜唔喺度   我可以託住個頭瞓下   咁樣舒服好多呢 ~

Lunch Time 一到   即拎枕頭出嚟瞓添呀   真係瞓到 1 點 05 分   瞓醒真係好好多 ~

感恩仲有啲餓    其實好想食杯麵   因為熱辣辣   但已經唔係 Lunch Time   所以食 Fakes + 豆奶算喇 ~


唔忙就灘抖下咁啦   隻腳真係痛到不得了   行幾行要抖   我覺得痛到想死呀   嗚嗚 ~

放工即走喇   我要搭的士番屋企   真係痛到唔想行 ~

番到屋企即沖涼休息   我食唔落嘢呀   里奧大人就食番今日嘅飯盒   因為佢中午同同事出去食   所以變咗今晚要食番呢   唔好浪費嘛 ~

雖然 8 點幾   但個肚都開始唔舒服   咁即瞓覺啦   之後聽到里奧大人手機響   係家姐打比佢   我以為家姐有嘢搵佢啦   原來家姐話 7 點 50 分 Whatsapp 問我食咩晚餐 ?!   8 點見我唔覆   就喺群組問我係咪手機叉緊電 ?!   見我唔覆就估我唔舒服 ~

真係好邪   我就係唔想話佢知唔舒服   但又真係好似感應到我唔舒服咁 ~ 

沒有留言:

發佈留言