2023年7月26日星期三

意式風情大批 + 酥脆蝴蝶蝦 (外賣) @ 屋企 ( 26-JUL-2023 )

意式風情大批 ($105) - 轉手藝薄批   但其實我鍾意食以前嘅薄批   其一脆邊好食   其二真係無咁飽啦   依家手藝薄批都好似食緊厚批咁   哈哈


酥脆蝴蝶蝦 8 件 (半價 $39)


( 26-JUL-2023  WED )

臨起身前係咁發夢   仲諗住會記得啲夢添 ~

早餐食牛油排包 & 多穀英國方包   仍都係搽醬占 ~


菇場唔忙   呢排都係咁 ~

今日又開始飲番北芪當參   因為真係要補補氣   哈哈 ~

Lunch Time 同船頭一齊行   見到個天色都灰灰哋   佢話聞到 "打風味"   之後我都除口罩索一索   真係 "打風味" 呀   同埋開始好焗咁   不過晏啲都好似掛 1 號風球了 ~

去買禮物比主日學老師   之後買埋手打牛丸米就番菇場喇 ~

本來想買法式輕多士   但我好怕送到老師手中係餅碎   所以都係買米餅穩陣啲


其實我要扣底   但點解同無扣底嘅份量係一樣咁嘅   咁樣我真係食唔哂嘛   唉


其好在菇場有兩把風扇仔   基本上番工一坐埋位會開廿分鐘左右   食 Lunch 就開足全程   所以一把無電可以即刻用另一把   唔係真係會一路食一路勁出汗呢


唔忙就做自己嘢   咁就好快放工咁㗎喇 ~

今晚唔想煮呀   所以叫 Pizza   同埋今日買大批只係 $105 咋 ~

落完 Order 就番屋企沖涼   里奧大人等下就去拎 Pizza ~

食完就開機洗衫   之後睇電視 ~

里奧大人同事嘅手信   呢幾款都好味道   都埋口感都煙韌呀


包裝都唔錯㗎   用來送禮最好


里奧大人 8 點左右去做運動   呢排我仍然有啲攰   唔係應該做下運動會好啲 ~

瞓喺梳化睇 Youtube   睇到都瞓咁滯   所以即刻坐直睇   因為我唔想 9 點幾就瞓嘛   最後頂到 10 點 20 分都即刻瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言