2023年7月2日星期日

意式風情普通批 (外賣) @ 屋企 ( 2-JUL-2023 )

依家無得轉薄批   所以我轉手藝薄餅   因為口感係煙煙韌   食剩兩件留比里奧大人聽日做 Lunch 


 ( 2-JUL-2023  SUN )

今朝同里奧大人食早餐   之後就去佢公司幫手喇 ~



幫到 10 點都要走喇   因為我要去睇醫生 ~

我隻腳仲有啲痛   但感恩喺床落地嘅時候已經唔痛   不過仲係有啲腫   都係睇下醫生好啲 ~

左邊小腿有個位置紅紅哋   一掂就痛到飛起呀   醫生話有無按摩呀 ?!   我話無喎   之後醒起尋晚我用刮沙刮小腿呀   真係用錯唒力   唉 ~

之後我問醫生隻腳有無水腫 ?!   佢按完話無 ~

咁我同佢講   我家姐話我小腿腫   會唔會心律不正影響   咁我即同醫生講啦   佢明明打緊字   聽到我咁講話: 妳咪嚇我   之後即刻幫我聽心跳   之後話無事   妳唔好講到咁大件事啦   聽完佢語氣我都笑咗出來 ~

其實睇醫生都好快   反而最耐係等拎藥   等咗半個鐘呀   我見姑娘又拎簿又拎計數機   我心諗唔係就咁比病人就得咩 ?!   因為執藥姑娘比醫生 Check 哂之後就會直接比佢再比病人嘛   唔駛佢再分類家嘛 ~

終於遲咗 10 分鐘先番到教會   不過都要怪自己   約 10 點睇醫生就唔會遲囉   唉 ~ 

崇拜完畢同 Ivy 仍然有事奉   所以 1 點幾先走得 ~

咁啱里奧大人又放工   我同 Ivy 行去買嘢食   行行下原來里奧大人已經喺我哋後面   所以一齊揀午餐喇   因為里奧大人買嘅午餐要等   我同 Ivy 去買涼拌   之後就去佢屋企先   里奧大人就自己上嚟 ~

今日同 Ivy 兩公婆食飯   真係番到教會見面先約咋   所以預咗即慶必成事   哈哈 ~

好耐無一齊食飯傾計啦   好似都有 4 年幾   不過番教會實會見到面同傾到偈   但大家都識咗好多好多年   所以今日一坐低   大家就傾唔停   好開心呀 ~

食剩 1 盒涼拌同半盒雞扒意粉   咁要 Ivy 一陣再食了   嘻嘻


涼拌撈撈 (中辣) - 涼拌海帶絲 + 麻辣豬耳 + 麻辣雞腎 - 都好味   但唔係太辣


涼拌撈撈 (中辣) - 有涼拌青瓜 + 涼拌豆皮 + 手撕雞   我鍾意食豆皮呀


燒汁雞扒拚秋刀魚意粉 - 好耐無食秋刀魚   我好鍾意食佢嘅口感㗎 


龍城炒米粉 - 呢個都好味   同埋都幾多材料


Ivy 比咗 2 包黑咖啡比我   聽朝試下先   


傾下計又睇下電視   咁啱做中年好聲音   我哋一齊做評審   真係笑死   但都係嗰句   當唱 K 玩下   真正當歌手   唔知有無公司捧呢 ~

睇到 4 點 45 分要走喇   因為我哋要去整嘢   之後話約我哋下次打邊爐   但就唔可以即慶   係要一早約定   因為佢哋要去買嘢   哈哈 ~

5 點半搞掂哂就番屋企   番到屋企都 6 點幾   其實唔太餓   但就一定唔煮啦   所以我話外賣 Pizza   因為我可以用 130 積分換   但就係要買樣嘢先可以用積分   所以職員叫我買最平嘅汽水 ($10)   其實我得 131 積分 7 月到期   依家剩番 1 分   真係好絕   哈哈 ~

同里奧大人沖埋涼先開餐   始終出咗街   都係想沖個涼先囉   同埋唔駛洗嘢唔會出汗   就更加想沖完先食㗎 ~

尋日同家姐講話仁御堂買嘢都 OK 㗎   價錢唔貴但包裝乾淨   估唔到佢記得我咁講   今晚佢都去買咗胎菊   佢仲抵啦   做特價 $20 咋   我好似要 $26 㗎 ~

同里奧大人睇 "思家大戰"   之後就網上崇拜   完畢都接近 10 點   我再睇陣電視   10 點半都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言