2023年7月10日星期一

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 紅磡 ( 10-JUL-2023 )

肉醬多利亞 ($30) - 依家覺得幾好味


蕃茄煙肉意大利粉 ($30) - 留一半比里奧大人做飯盒


水牛芝士薄餅 ($30) - 好鍾意食呢個薄餅


原味雞翼 ($38) - 今次叫 8 隻   咁里奧大人可以有餸喇 


中華海草 (雙倍) ($18) - 里奧大人必食


幾豐富   哈哈哈哈


( 10-JUL-2023  MON )

感恩一覺瞓天光   雖然隻腳仲係有少少痛   但起碼落床唔痛   我覺得好好多了   感恩感恩 ~

早餐食甜餐包夾芝士   好似好耐無食甜餐包咁 ~


食完諗住洗嘢   之後里奧大人起身   咁整埋早餐佢食再開機洗衫   咁夜晚又做少件家務   呵呵 ~


菇場忙呀   咁都好㗎   時間好快過 ~

Lunch Time 出去買手打牛丸米粉   雖然行得比較遠少少   但今日真係唔想食 Flakes 呀 ~


忙咗陣就可以抖下   因為我係要托住隻腳先舒服啲   如果忙就唔可以咁啦 ~

菇場買咗飲品番嚟   每個同事有 1 支   所以我拎祛濕五花茶比里奧大人飲


放工即走   呢排里奧大人叫我唔好煮飯   不過我都真係企得唔耐呢 ~

同里奧大人出去食嘢   食完都番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   里奧大人幫我用一條筋按摩小腿   之後真係無咁痛呀   感謝主 ~  

食完呢餐真係勁口渴   我以為因為自己加咗芝士粉黑椒粉同 Tabasco 啦   但里奧大人無加都覺得口渴呀 ~

今晚睇 Youtube 睇到 10 點半都瞓啦   咁我一上床   里奧大人即出去拎一條筋   因為佢頭先話臨瞓前要幫我按   其實我都特登快啲瞓上床   諗住佢唔記得   始終佢都攰嘛   但估唔到佢會記得 ~

沒有留言:

發佈留言