2023年7月22日星期六

魚柳包 & 脆辣雞腿包套餐 (外賣) @ 屋企 ( 22-JUL-2023 )



( 22-JUL-2023  SAT )

今朝 7 點半都起身   但未夠鐘搭車   所以陪里奧大人食早餐喇   不過里奧大人未食完早餐   我都要去搭車 lu ~

我飲奶茶咖啡一定一定要少奶   唔係會飲完好唔舒服咁㗎   里奧大人自己飲就無乜所謂喇


同家姐一齊食早餐   今朝叫做好胃口喇   可能因為已經 9 點   哈哈 ~

金不換雪菜肉絲米粉 + 火腿煎蛋配牛油麵包 (凍飲 $44)


冬蔭香茅豬扒拚扎肉米粉 ($41)



食完同家姐去買蛋糕   再去睇 Berry 零食   依家買狗仔零食   好似夾糖形式咁幾得意 ~

美國鴨肝粒同三文魚粒幾正咁   大部份都係 $1/g   我以前食過朱朱嘅煙肉條零食   聞落鹹鹹香香   但食落係完全無味嘅 


經過唔知邊間舖頭   家姐話依家唔係 "lu" 嘅相喇   我話妳好勁呀   韓星我真係唔太識   家姐話我玩嘢啦   德魯納酒店嗰個女主角呀   我話人哋係叫 "I.U." 囉   佢之後話係咩係咩   不過佢以前真係睇好多韓劇   我好多都係問佢好唔好睇先睇咋   佢話悶就一定唔睇呢   哈哈 ~

番到屋企   Berry 又大大力撲埋嚟   雖然我都大隻   但都比佢推得郁㗎 ~

又幫 Berry 影下相先




芝士粒勁香芝士味



呢款零食比較硬   所以要佢自己食


望下家姐



串串共咁   哈哈


食到成張梳化都係口水



好難得影到佢臉短短   我覺得咁先得意嘛


同家姐傾陣計   之後佢話想瞓陣   我話瞓啦   佢呢兩個星期做哂所有家務好攰呢   我又可以順便睇下食譜 ~

工人買比家姐嘅手信   家姐話右邊嗰包係超級辣


家姐瞓咗半個鐘就醒   咁我同埋 Berry 一齊入佢房睇下電視   呵呵 ~

工人話家姐一出門口   Berry 隔一陣就會自己跳上床瞓



我對腳托住佢下巴


仍然係眼瞓眼

所以繼續瞓   睇睇下佢前腳都幾似鴨掌   哈哈


因為睇緊飲食節目   所以我問家姐   我鍾意食燒味嘅第 1 位係咩 ?!   佢話叉燒之後燒鵝 燒肉等等   我話比 Tips 比佢啦   係細細隻嘅   佢即話乳鴿   我話唔係囉   咁我再話應該係有大有細嘅   之後佢反白眼話知喇   乳豬   哈哈哈哈 ~

里奧大人又係估唔到係乳豬   但乳豬都係燒味吖   唔係咩 ?!?!

差唔多 1 點 15 分走喇   家姐要去做針灸   所以同佢一齊搭地鐵喇 ~

同里奧大人去食午餐   食完就番屋企休息一下 ~

我都鍾意食呢啲花生


跟餐係檸檬茶   我就轉慾望酸梅 (+$8)      


好在張枱夠闊   唔係擺兩碟主菜都無位了
  

川式口水雞 (中辣) ($66) - 今次多咗辣椒粉   定我上次無留意呢 ?!


攤開啲雞件   都唔少㗎


酸菜魚 (小辣少油)  ($68) - 我覺得少油係好食好多   好怕每食一啖就要抹咀咁呢   


家姐買比我嘅菠蘿乾同杭州胎菊


4 點幾出發去浸會探兒甥仔個大仔   依家甲型流感好勁呀   小朋友抵抗力又弱   所以真係要好小心呢 ~

感恩見到大仔都精精神神   咁啱佢同婆婆嘅晚餐到咗   所以我叫佢快啲食   始終醫院多菌嘛 ~

同里奧大人姐夫傾偈   原來姑奶都中咗流感   咁佢叫我哋一齊食飯   我以為得我哋 3 個   之後佢話同埋姑奶   我話唔去啦   我呢排身體咁弱雞   之後里奧大人都話唔去呀   佢知我呢排都周身唔舒服   一陣病埋仲慘囉 ~

差唔多 6 點幾   同埋姐夫一齊走 lu ~

去超市買盒美國車厘子   因為想補血   之後見到生果舖都有車厘子   $60/2 磅   所以買 1 磅試下先   如果甜先再買   最後去埋麥當勞買晚餐就番屋企喇 ~

粉紅色天空好靚呀



沖埋涼就開機洗衫   之後先食晚餐 ~

生果舖買嘅車厘子好甜呀   希望聽日仲有貨啦


睇下電視同 Youtube   今晚 10 點半前都瞓覺   出咗成日街都幾攰   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言