2011年8月10日星期三

麥當勞 @ 九龍灣 ( 10-aug-2011 )




( 10-aug-2011 wed )


嘩   聽日番工喇   所以今朝都教鬧鐘   8 點半起身   食完早餐就番屋企整沙律 ~

整到身水身汗   不過流汗嘅感覺好舒服呀   如果之後可以沖涼嘅話 ~


沖完涼即走喇   拎咗一盒細嘅沙律比媽咪   媽咪同家姐好鍾意食我整嘅沙律   其實真係無咩特別   醬料又唔係自己調   生果又唔係自己種   可能佢地唔鍾意切粒   煩丫嘛 ~今日最後一擊同媽咪喺平日飲茶   番工就無咩機會架喇   不過飲咗咁多日   真係飲

到有 d 驚 ~






今晚鐘點唔黎   我又唔想煮   所以喺媽咪屋企 hea 啦   陪下佢嘛   家姐 7 點番到屋企   我又一齊食 d 飯咁囉   我都無諗過今日全日會喺媽咪屋企   媽咪係咁話啦   話之得買條魚   又買雞咁   不過我都唔食飯架啦   因為我仲要陪里奧大人食嘢嘛 ~




之後家姐一齊去我屋企食沙律   咁里奧大人差唔多 9 點先番到黎   一齊去麥記食 18 件麥樂雞餐   里奧大人就食多個豬柳蛋漢堡   佢咁驚熱氣   肯定唔會食咁多件雞囉 ~
 

沒有留言:

發佈留言