2011年8月12日星期五

文記傳統車仔麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 12-aug-2011 )

( 腸粉 )( 辣魚蛋 / 豆卜 / 幼麵 )( 螺肉 / 牛丸 / 粗麵 )( 生菜 )

( 12-aug-2011 fri )
嘩   又 Happy Friday 喇   如果番 5 日就好啦   依家真係好渴望番 5 日工呀   今日又去試另一間茶餐廳   味道唔錯呀 ~


菇場有嘢做   d 時間過得好快咁呀   好快就 lunch time   今日有 lunch box   不過覺得食飯真係好滯咁   可能唔餓就要食啩 ~
 
放工番屋企 lu   里奧大人 8 點先放工   以前會早 d 去食嘢嘅地方攞位   依家里奧大人話唔好咁樣喎   驚我等位要企   所以多數佢喺九龍灣地鐵站先打比我   叫我落樓   本來諗住去別府   但要等 4 張枱   唔等啦   望下 d 人好似啱啱黎咁   等得得黎驚 10 點先有得食   但我想食濕粉麵   但又唔想咁飽   所以去食車仔麵 ~
今晚里奧大人唔做公司嘢   我地一齊煲韓劇 " 賢內助女王 "   我好小主動話睇電視劇架   但我覺得呢套好好睇   又搞笑又感人   演員又識做戲   所以我鍾意睇呢 ~

沒有留言:

發佈留言