2011年8月26日星期五

叙苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 26-aug-2011 )





( 26-aug-2011 fri )
Happy Friday 嘛   早餐要食得豐富 d 呢   同埋將食唔哂嘅餐蛋做 lunch box 嘅餸   咁就唔駛浪費   就咁食一個麵其實已經好飽呢 ~


10 點幾收到家姐電話   話媽咪打黎話頭暈氣促   但無帶平安手機同身份證咁點喎   咁點丫   叫人即 call 白車啦   聽完個電話之後   我個頭痛到爆   好嬲囉   都叫落街帶電話   一有事打個電話就會即 search 位置   知妳叫乜名   唔駛一陣警察黎到再問妳   同埋如果周圍無人都唔駛咁驚嘛   今次好彩喺百佳   有人肯借電話比妳打   有人肯幫妳叫白車   如果唔係妳話會點丫   嬲鬼到我呢 ~
之後婆婆打黎問媽咪點   有無事   姑娘點講   家姐知唔知媽咪點   我真係頂唔順用好重語氣話   媽咪無帶電話   我乜都唔知   今晚探佢先知   我真係已經好火   仲問埋呢 d 問題喎   雖然係關心   但第一時間已經話唔知啦   點解仲問呢 ~
Lunch box 係尋晚喺茶餐廳嘅炒麵   再加早餐食唔哂嘅餐蛋   哎 yo   d 麵乾到呢   餐蛋又係好乾呀   餐肉可以用脆黎形容添呀   可能我叮咗 7 分鐘太耐喇   同埋無喺叮前加 d 水   唉   好難食都要食啦   唔通浪費咩 ~


放工即探媽咪啦   雖然我把口成日鬧媽咪   其實好關心佢架   嘩哈哈哈   買咗葡萄適   蛋糕同糖囉   悶悶地有 d 甜嘢食會好 d 嘛 ~
去到呢   我平靜中帶點激動同媽咪講   下次真係要帶平安手機   今次妳無帶到   妳話幾咁麻煩   咁咁咁咁   之後再話妳唔用就 cut   我自己月費都唔捨得比呀   妳個個月百幾蚊又唔用   咁不過開張電話卡比妳好過   媽咪都唔敢出聲啦   見佢咁攰   我都唔話喇 ~
里奧大人上咗大陸   家姐又約咗朋友   所以我探到 8 點先走喇   反正番到屋企都係等里奧大人放工 ~
好在喺醫院飲咗碗湯頂到里奧大人番黎   所以我都有氣力熨衫   抹柜   掃地   叫做勁架喇   一次過做咁多   做開有條路嘛 ~
等到 9 點半里奧大人就番到黎喇   我話難得聽日 off   所以唔好外賣   出去食啦   不過咁夜我地都無胃口   食粉麵最好   好怕食完飯就瞓   好似好滯咁   唔鍾意呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言