2011年8月21日星期日

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 將軍澳新都城 ( 21-aug-2011 )







( 21-aug-2011 sun )
今朝 10 點半先起身   梳洗後就落街食早餐   食完就留屋企喇 ~




喺屋企 hea 到 2 點半就出門口   坐免費 shuttle bus 去新都城   真係好喇   可以慳番車錢 ~ 
去到第一時間食 tea 喇   一早諗定要食餃子   之後加多個湯濛   飽到呢 ~ 


咁飽實要行   好在里奧大人買咗件裇衫   叫做有收穫嘛   諗住送比佢做生日禮物   但係都唔要我比   我都唔爭啦   一陣推黎推去整親我傷口仲煩   我都唔明點解佢成日唔比我送嘢比佢   反而佢想送番件披肩比我喎   幾好呢   不過我覺得太貴都係唔好喇   同埋我成日買嘢都係買果刻好鍾意   之後擺埋一邊又會唔記得着   所以都係無謂浪費喇 ~

約咗媽咪同家姐 5 點 45 分到 Saizeriya   我地早 d 行去攞位喇   因為呢間嘢好鬼多人   我情願早 d 到好過又要等   要等一頭半個鐘真係唔多值囉 ~  

食到 7 點 15 分就走喇   家姐車埋我地番屋企   好在我地順路   咁就真係方便好多喇 ~  

沒有留言:

發佈留言