2011年8月28日星期日

鐵匠 @ 九龍灣 ( 28-aug-2011 ) + ( 29-aug-2011 )

( 東京海鮮薄燒 )
( 煙三文魚沙律 )
( 北海道味噌拉麵 )
( 鹽燒雞軟骨串 )

( 加洲反卷 )

(
 28-aug-2011 sun )
呵呵   每月一到   個人比較攰 d   所以叫里奧大人買早餐番屋企食喇 ~







好 hea 咁 hea 到 2 點半就叫外賣喇   食完嘢里奧大人問出唔出街   我話無啦啦出街嘅   佢話驚我悶喎   自從我出院之後   佢成日都驚我屈喺屋企好悶   出院之後果兩個星期真係幾悶架   好番小小之後我都成日約媽咪飲茶   佢梗以為我真係無出街定啦   反正佢無問   我都無講   反正講咗   佢都唔記得   依家咁仲好啦   佢一覺得我喺屋企就會悶   都會 plan 下去邊到好   仲要唔駛我諗添喎   幾咁好呀 ~




唉   TVB 播 " 我和尋回犬的十個約定 "   我無諗過睇   因為家姐之前講過話好慘   里奧大人都講咗幾次叫我唔好睇   但最終都忍唔住睇咗大半 part   嘩   喊到我丫   之後家姐 send sms 黎話好慘   原來佢都有睇   又係喊到豬頭咁啦   如果佢黎我屋企一齊睇都幾搞笑   肯定嚇傻里奧大人   因為佢知我地一睇到有狗果 d 戲   就好自然會諗起朱朱   所以佢都好識趣地咁靜靜坐埋一邊   唔會出聲   但當我睇完嘅時候   佢就會話都叫妳唔好睇架啦 ~
喊完個人好攰呀   瞓咗半個鐘   之後一齊去探媽咪 lu ~
今晚 book 咗鐵匠   所以 7 點 45 分就要走喇 ~
( 29-aug-2011 mon )
嘩   尋晚個肚扯住扯住痛   又唔似以前嘅經痛   不過就嘔囉   唔知係咪食咗炸嘢太油膩呢 ~
成晚無乜點瞓   瞓到 8 點半起身梳洗   再打的番工   估唔到都係 9 點 15 分番到菇場   又唔係好遲喎 ~
喺菇場瞓下做下咁囉   個人係好攰   個肚間唔中扯住小小痛咁囉   幾經辛苦先捱到 lunch time   可以名正言順大覺瞓呀 ~
瞓咗好 d   不過無胃口   仍然好想嘔   個肚都開始有小小經痛   但同以前真係相差好遠   好感恩呀 ~
放工即走啦   番到屋企沖個熱水涼   舒服都爆炸呀 ~
到夜晚仲係無胃口   所以叫里奧大人自己買外賣番屋企食呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言