2011年8月6日星期六

打邊爐 @ 稻香 ( 九龍灣 ) ( 6-aug-2011 )








( 6-aug-2011 sat )


星期六喇   特登早 dd 起身蒸燒賣做早餐   之後早 d 出去街呀   無咁多人   里奧大人話唔想我成日屈住喺屋企   算佢幾好啦 ~


之後里奧大人一早諗好   去完灣仔拎功課成績表之後就去銅鑼灣行街   之後打去問係咪要親身去攞   佢地話可以寄比我地嘅   所以最後決定去尖沙咀   我覺得銅鑼灣好鬼多人   雖然尖沙咀都唔小 ~
我上落樓梯比較辛苦   所以都係坐巴士   點知塞車   算啦   反正唔趕時間 ~
里奧大人話餓喎   但我又未餓   所以去 Food Court 食 d 嘢算   但一定唔可以飽肚   唔係到時我餓佢唔餓 ~


行到差唔多 12 點半   里奧大人係咁問我攰唔攰   今日係 relax   辛苦就坐低食嘢   之後話見到我個咀唇又好白喎   都係食 lunch 好 d   因為我次次食完個咀唇都會紅 d   好感恩前面就係 BLT    咁啱仲有一張枱   咁就入去食啦   抖下真係舒服 d 嘅 ~


A & W Cream Soda


Sweet Potato Fries ( ChilI Spice )



The Classic - 7 oz Grilled Certified Black Angus Beef



食完行陣去 Starbucks   想用咗 d coupon   唔駛成日記住有 coupon 要用嘛   唉   一心諗住嘆咖啡   點知嘈到呢   d 自由行個個講嘢大聲到震   簡直影響哂成個氣氛   我地飲完食完都即走啦   唔係人都顛 ~


都無嘢想行想買   之後去拎紅酒   無啦啦有個舊同事叫我   都成 7 年無見   估唔到仲認得我   我覺得佢同以前唔同咗   個人主動咗   因為佢依家做 Funds   唔怪得啦   唔好諗住打我主意呀   之前有個朋友又係咁   我直頭唔同佢聯絡添呀   咁樣做朋友都無意思啦 ~

諗住坐巴士好快番到屋企   點知喺土瓜灣塞咗 50 分鐘呀   不過我又無咩所謂   涼下冷氣瞓陣囉   同埋最主要係因為走又走唔到嘅   始終都係呢條路番屋企   落車都無用   過多一條街就係九龍城   但 5 點半咋   我地根本食唔落嘢囉   註定同泰菜無緣 ~
之後同里奧大人去買 Notebook 就番屋企喇   hea 到 9 點就同埋家姐一齊去稻香打邊爐   9 點之後打真係好平呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言