2011年8月14日星期日

食館 @ 九龍城 ( 14-aug-2011 )

喇沙咖哩海鮮湯麵 ( 參參麵底 )


馬拉盞炒芥蘭苗咖央厚多士青檸梳打凍紅豆沙 ( 免費 )

( 14-aug-2011 sun )

今朝同里奧大人食完早餐   番屋企梳洗就番教會 lu ~





嘩   一起身走呢   條腰同到爆炸呀   辛苦到呢   不過挺直番條腰黎慢慢行   之後又好番好多喎 ~

里奧大人做公司嘢呀   我見條腰又唔痛   所以挺直條腰坐喺度熨衫   熨下熨下都熨咗兩機衫   但又唔攰喎 ~

尋晚食剩成碟飯   所以喺太興買 $20 叉燒用黎炒飯   里奧大人炒架   因為我話如果我整   我只會蒸熱 d 飯   唔會炒呢 ~


之後一齊睇劇食沙律   6 點就出發去九龍城食嘢喇 ~


今次到里奧大人想食喇沙   所以我陪佢啦   呢間係上次同影子經過   影子話個樣都幾似喇沙   所以里奧大人成日話想食   點知一入到去無人嘅   之後無耐就有一家三口黎食   晚飯黃金時間都係得 5 個人   佢地員工都係得 5 個   我同里奧大人講   下次黎九龍城   呢間嘢都可能已經唔喺度 lu ~
食飽就行去九龍城商場   知佢無咩嘢行架   不過唔想食完就番屋企咁囉 ~
嘩哈哈   番到屋企即沖涼之後又煲劇啦   真係好鍾意睇呀 ~

沒有留言:

發佈留言