2011年8月11日星期四

蒜蓉黑豚肉 + 炒脆肉瓜 + 芫茜皮蛋魚片湯 by 鐘點 ( 11-aug-2011 )





( 11-aug-2011 thu )
嘩哈哈   今日正式番工喇   心情好興奮呀   但又好懷念自然醒嘅日子   嘩哈哈 ~ 
因為係番新地址   所以放假前 8 卦已經比咗地址我架喇   如果唔係我要打番菇場問囉   真係好奇怪點解菇場無人打比我   話我知新地址嘅呢 ~ 
8 卦話驚我唔識路   所以約我食早餐   點知佢塞車   咁我就自己食喇   其實我知點番菇場嘅   因為之前我 lunch 都會周圍行嘛 ~ 
今朝 8 點 50 分番到菇場啦   好耐無試過咁早   不過自己知自己事   慢慢行好過心心急急呢 ~ 
Unpack 完之後有嘢做喎   好充實 ~  
晏晝出去買車仔麵   唔想叫外賣呀   實在太多呢 ~ 

今日 d 時間過得好快   好快就 5 點   不過坐咗成日真係好攰 ~
鐘點今日自己上屋企做嘢先   本來諗住唔叫鐘點架   但里奧大人話想我有飯食   所以會一星期黎兩日咁囉 ~   
嘩   打咗比里奧大人好多次都無人聽   好鬼餓呀   所以真係飲湯食飯先 ~ 
之後家姐又黎食沙律   陪我傾下計就走 lu ~




里奧大人 9 點喺大陸打黎   話原來電話無電   之後仲話未走得   咁唔緊要啦   我都食咗飯   之後 10 點打黎   以為話差唔多番到屋企   點知原來話啱啱放工   唉   真係慘啦   11 點先食晚飯   我又慘喎   又要等埋佢   陪下佢食傾下計   唔係一個人好慘咁呢 ~  

沒有留言:

發佈留言