2011年8月22日星期一

梅菜蒸肉餅 + 炒脆肉瓜 + 紅豆沙 by 鐘點 ( 22-aug-2011 )





( 22-aug-2011 mon )
話咁快又一個星期嘅開始   今日係里奧大人生日   所以我都覺得好開心咁 ~  
今朝又麥記喇   諗唔到食咩就多數麥記呢 ~

菇場無嘢做就啱喇   因為我晏晝 off 嘛   唔想 hold 住 d 嘢做唔哂 ~
同媽咪飲茶   之後再打的去覆診   其實唔想打的架   不過想陪媽咪耐 d 囉 ~






Book 咗 3 點半   差唔多 4 點半先睇   醫生見到我就話原來係妳呀   我同醫生講估唔到妳認得我呀   佢就話梗認得妳啦   切個瘤切咗好耐嘛   哈哈   我好感恩 everything OK   醫生話奇怪傷口仲會有 d 痛   正常應該唔會   係因為我唔夠放鬆   叫我放鬆 d 喎 ~
 
睇完搭地鐵   有個 6-7歲男仔   我坐幾個站   佢就問足佢爸爸咁耐嘢   嘩   問到我都煩呀   佢落車都仲聽見佢把聲   真係好煩   我會容忍到小朋友問嘢講嘢   但就唔可以不停咁講   嘩   真係人都顛 ~
番到屋企坐陣就同家姐去價真棧買嘢   之後約埋里奧大人一齊番屋企   家姐就番媽咪屋企食飯喇 ~ 
本來今晚想同里奧大人出去食架   但佢話想我食新鮮飯   咁算啦   留番聽晚先同佢出去食 ~ 
自從由知道開始要做手術到出院   里奧大人真係好表達到佢細心嘅一面   做完手術驚我無力拎杯飲水   所以千叮萬囑記得帶飲管   估唔到當晚真係要飲水   姑娘話等佢拎枝飲管先   我話我有   佢都好驚訝我有呀   呢一刻我真係好感動里奧大人咁細心   之後喺我住院期間   佢又洗哂屋企所有唔同大細嘅 cushion   等我睇下邊個會墊得舒服 d   講真   雖然我都知佢本身都幾細心   但估唔到佢會諗埋我之後會點點點囉   因為佢都算係細心得黎都係一個粗心大意嘅人嘛   所以我尋日話送比佢嘅生日禮物   就係我一定要身體健康   愛錫身體   咁先係愛佢囉   唔駛佢成日咁擔心   我一定會做到呢 ~

沒有留言:

發佈留言