2011年8月27日星期六

Loving Hut @ 九龍灣 ( 27-aug-2011 )

蔭紫菜卷飯




黃金扒湯麵

( 27-aug-2011 sat )
我成日話好想飲早茶   所以里奧大人早幾日已經話我 off 去鴻星飲早茶 hea 下   所以 9 點半起咗身就出發 lu   woo   好似無同里奧大人咁樣飲早茶架   真係好正囉   又抵食   同埋最緊要無中午咁嘈嘛 ~

龍蝦湯鮮竹卷蜜汁叉燒包鮮蝦炸雲吞懷舊馬拉糕鮮山竹牛肉球回味銀針粉


飲到 11 點幾就走人 喇   番屋企 hea 下   之後佢有佢做公司嘢   我有我熨衫呢 ~
之後家姐探完媽咪又黎同我地食 tea   今次去 KFC 食三重滋味桶雞   我用八達通仲送多 3 個葡撻   正呀   不過食完好鬼飽 ~






家姐上我屋企坐   之後夠鐘就一齊探媽咪   里奧大人就繼續喺屋企做公司嘢 ~

見到媽咪都精神 d   我都安樂啦   醫生話可能耳水不平衡   但又唔 make sure   咁即係點先 ~
我地又係坐到 8 點就走喇   家姐番屋企同姐夫食飯   我就同里奧大人去食素   咁就過咗一日 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言