2011年8月2日星期二

蒜蓉豬扒 + 炒唐生菜 + 蕃茄薯仔魚湯 by 鐘點 ( 2-aug-2011 )






( 2-aug-2011 tue )
尋晚個肚都痛架   不過瞓醒就好好多 lu ~ 
今日好想幫里奧大人去 Jusco 買嘢   有九五折嘛   所以之前已約好家姐一齊 lunch ~
今朝無胃口食早餐   行到地鐵站個人都有 d 虛脫   我依家出街都會慣性按住個傷口   好鬼驚 d 人撞埋黎   所以 d 人見我行得慢   又按住個肚   都以為我好辛苦呢   不過今次真係有 d 辛苦   可能未食早餐無力呀   好在有個後生女讓位我坐   我都唔客氣要坐喇 ~ 
之後轉車啦   要企 2 個站   有個女人好緊張咁問我有無嘢   我話無   我 2 個站後就落車   佢都仲係好緊張咁問多次我有無嘢   話有嘢就叫人讓位我坐   oh   好感動呀   個女人咁好人 ~

唉   自己又搭錯車   要行一段路先可以去番太古站   攰到私呢   去到 jusco 第一件事就係去搵位坐呀   好在有櫈坐咋   坐咗 10 分鐘先回到氣 ~
 
之後買嘢   個 sales 見我個樣咁辛苦咁   話同我拎埋落去喎   我話唔駛 ~
同家姐去 Outback 食 lunch   家姐第一句就話 " 嘩   妳個咀唇好白呀   白過之前好多呀 "   oh no   我無照鏡呀   不過唔怪得 d 人覺得我咁辛苦啦   原來自己面無血色嚇親人   好在食番嘢   個唇都有小小血色 ~










家姐同我一齊坐巴士   佢坐一個站就番到公司   我就坐到官塘轉車   熱到呢 ~ 
番到屋企要再沖涼啦   立痴痴真係好鬼辛苦   之後鐘點就黎到 lu   不過個肚有小小痛   所以我瞓咗覺   瞓醒好好多喇又 ~ 
今晚里奧大人又係 9 點先番到屋企   我都無乜胃口   所以聽日又有 lunch box 喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言