2011年8月17日星期三

蠔油薯仔排骨 + 節瓜大魚尾湯 by 鐘點 ( 17-aug-2011 )





( 17-aug-2011 wed )
星期三喇   好似好快咁喎   唔知係咪休養期間無咩細藝   所以覺得 d 時間過得特別耐咁呢 ~
今朝着咗條窄身 d 嘅褲番工   本來想番屋企換過架   但自己又行得慢   一來一回用好多時間囉   辛苦一日咁多啦 ~  
早餐食菠蘿包餐   不過個菠蘿包嘅包應該唔新鮮   個包一拻即散   比我感覺好似擺咗幾日果 d 咁啊 ~ 


番到菇場忙啦   都係果句啦   有嘢做好過無嘢做嘅 ~

今日有 lunch box   幾個同事見到都話好靚好好味   我都唔知點答人好呢   哈哈 ~
放工即走啦   即刻大解放   比條褲箍咗成日真係好鬼辛苦 ~ 
今晚有鐘點黎煮飯   雖然有人煮   但諗食乜都好煩咁 ~
唉   里奧大人 8 點先喺大陸放工   番到屋企都成 9 點   所以我依家食飯先喇   我真係唔想咁夜食飯   我又早瞓   依家又唔可以做運動   好肥家嘛   唔好搞 ~

沒有留言:

發佈留言