2011年8月31日星期三

蕃茄雞柳 + 節瓜大魚尾湯 by 鐘點 ( 31-aug-2011 )





( 31-aug-2011 wed )
Yeah   今日好番好多喇   叫做有胃口食早餐嘛 ~


番到菇場個個見到我精神番 d 就埋黎傾幾句   又幾好喎   咁先正常家嘛   哈哈 ~
諗住叫外賣   點知間茶餐廳話要 2 個先送喎   咁我出去食算數 ~

放工即走喇   因為想去百佳買 d 蛋糕仔比里奧大人番大陸食呀   因為佢依家咁夜先喺大陸番黎   驚佢餓嘛   個袋擺定 d 蛋糕仔就最好啦   唔會食得飽又會頂到肚餓   我覺得佢好似我個仔咁   因為要成日 check 住佢個袋有無紙巾   有無帶蛋糕仔   有無帶定裇衫   有無拎番份報紙出黎   佢試過 2 日嘅報紙都無拎出黎呀   真係豬兜呢 ~
今晚有鐘點   佢又幾醒喎   我之前兩次都擺定新床單出黎 remind 自己叫佢換   尋晚我正想開口時   已經係新床單   佢仲話咁擺就知道架喇   咁我飲魚湯   佢次次都會幫我掉哂 d 魚   佢知道我好驚嘛   真係好幫手呢 ~
唉   自己論盡   以為自己有帶個 lunch box 番屋企   點知諗諗下原來係無帶   所以要食哂 d 雞柳   d 飯就用黎後日做炒飯囉   唉 ~
里奧大人又係 8 點半先喺大陸開始走   番到黎都差唔多 9 點 45 分   又係無胃口啦   陰公 ~
( 呢個暖壺係家姐送比里奧大人嘅生日禮物   真係好好用囉   因為我實在無本事等到咁夜先食飯   所以依家我會食先   再將 d 餸菜飯放入暖壺   咁我又唔駛翻熱   佢番黎一開就有得食   幾咁方便  哈哈 )








沒有留言:

發佈留言