2011年8月19日星期五

車仔麵 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 19-aug-2011 )





( 19-aug-2011 fri )


Happy Friday 喇   今朝又同 8 卦去麥記食早餐   我依家策略係我早 d 到食先   咁樣我又唔駛咁趕頭趕命食喇 ~ 尋日有嘢要搵同事整   我見到佢玩緊 game   不過我都特登行去叫佢   嚇到佢即刻 close   同埋最頂癮佢好意思話好忙要聽日整   忙又玩 game   今朝我追番佢   佢話差 d 唔記得   最憎 d 人成日扮忙 ~ Lunch 又食 lunch box 喇   不過依家諗緊帶唔病 lunch box   因為個玻璃飯盒都幾重   再加埋飯餸   仲有自己手袋呢   我唔想拎咁多嘢呀   但如果平時夜晚里奧大人食咁小   食唔哂又唔會留番聽晚喎   但係如果買得小又唔得   好難買嘛   唔通叫鐘點特登同妳去超市買咩   我都唔好意思開口啦 ~   放工番屋企喇   諗住打邊爐   點知里奧大人話有排先番   咁唔打啦   佢咁夜番   實餓啦   所以食嘅嘢真係最緊要快囉 ~   唔知點解今日好快餓   我自己煲咗粟米湯飲咗先   如果里奧大人夜番我都可以捱到嘛   佢差唔多 9 點 50 分先番到屋企   所以我話食車仔麵   濕濕地易入口嘛 ~


沒有留言:

發佈留言