2012年2月11日星期六

打邊爐 @ 屋企 ( 11-feb-2012 )

丸類 &  安格斯肥牛

 

雲吞 / 水餃
 


墨魚滑
 

響鈴
 


紀文蟹柳
 


金菇 / 唐生菜
 


指天椒 / 甜豉油
 



鴛鴦湯底 ( 辛辣 / 沙爹 )


辛辣湯底 - 家姐個 frd 話見到個 "赤"   所以比佢   我都以為會超勁辣   點知一 d 辣味都無 


( 11-feb-2012 sat )

今朝 shopping 完再去大家樂食早餐   差唔多 10 點就番到菇場   超爽呀 ~




做下嘢又上下網   又 msn   所以好快就到 1 點放工 lu ~
晏晝同里奧大人 & 佢家姐一齊去海寶飲茶   因為佢比生日利是 & 蠔豉比我呀   飲到 3 點就同佢去睇電話   佢咁啱想要部 spare 電話   咁我就送比佢喇   買完就各自歸家 lu   原來已經 4 點半 ~

鹹水角



雞扎


紅油炒手


山竹牛肉 & 羅漢齋粉包

今晚叫咗家姐黎打邊爐   所以里奧大人要買啤酒   咁佢就同我一齊去惠康買嘢   本來之後想去街市買菜   平 d 嘛   但里奧大人話一次過買喎   唔想我周圍滕咁辛苦   好在佢知道我辛苦啫 ~


家姐負責買乾貨類   佢差唔多 6 點幾就到我屋企樓下   叫里奧大人落去交收   佢再去板長買壽司比媽咪食   買完比媽咪再落黎打邊爐呢 ~

差唔多 8 點先開始   打到差唔多 9 點 45 分   之後我洗埋嘢   家姐坐多陣就走 lu ~


里奧大人又開始做公司嘢喇   我陪到佢 12 點   我頂唔瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言