2012年2月20日星期一

泰屋 @ 佐敦 ( 20-feb-2012 )

青木瓜沙律 - 我依家鍾意食呢 d 沙律   酸酸甜甜又爽口   好開胃呀



黃咖哩雞 - 我覺得無咩味   唔知係咪食慣濃味嘢   但 mimi 話好鹹   叫我飲啖   就咁飲真係好鹹   但點包就唔覺囉


原味烤包 - 一上枱心知不妙啦   咁巨嘅   肯定食唔哂


蒜蓉烤包 -
聞就有好香蒜蓉味   但食落無咩味   同埋我覺得個包好厚   唔夠脆呢 

椰汁木薯 -
呢個甜品永世難忘呀   甜到打冷震   木薯又甜  d 椰汁凍咗就更加甜   甜到好難頂   好在 mimi 食咗好多   知我唔想食嘛   幾驚話邊個叫邊個要食哂呀   嘩哈哈  

mimi 送嘅生日禮物 ^^ 好在番到屋企無爛無穿   盒同餅都完整無缺   多謝笠笠 33

( 20-feb-2012 mon )

今朝又同 8 卦食早餐   佢有運行啦   因為我請佢食早餐   我仲咗大獎嘛   都好想同佢一齊分享下   同埋佢對我真係好好呢 ~  


唉  潮潮濕濕   個人特別攰   到 lunch time 出去行陣再買飯盒 ( 蠔汁豆腐 / 蕃茄豬扒 ) 番菇場食算喇 ~


終於每月一到啦   唔怪得今日無啦啦咁攰   原來如此 ~

今晚老友  Mimi  請我去泰屋食生日飯呀   所以約咗 6 點15 分喺佐敦地鐵站等埋我   驚我唔識路呀 ~ 

Mimi book 咗 6 點半   去到時間啱啱好啦   但居然要坐正門口位   無理由 book 咗位會坐門口家嘛   所以我唔想坐呀   佢再安排我地坐入小小囉 ~

一坐低 Mimi 就比份禮物我呀   超驚喜呀   因為有飯食仲有禮物收喎   唔開心就假呢   真係客氣   係都要我記得妳   ( 多謝笠笠 33 ) ~

之後就一齊睇 menu 食咩   不過我每月一到   所以其實無咩胃口   最緊要唔好叫辣   其實真係第一次食泰菜唔食辣囉   超唔慣呀 ~

點完菜就傾喇   一路食一路傾   雖然平時都喺網絡上傾計   但當面傾計都好多嘢傾喎   同埋我同佢背景真係好似   所以仲更加啱傾   真係唔駛講多句   佢都會好明白我咁 ~  

其實我真心朋友真係唔多   我已經唔會咁易講自己嘅嘢比人聽   好驚受傷害呀   因為之前試過係咁嘛   都係唔講咁多嘢好 d   要保護自己   所以識到 Mimi 真係好開心   其一佢口密   其二同佢一齊唔駛造造作作   真係有咩講咩   佢會好 "用心" 聽妳講嘢   有咩問就即問   佢會好 "用心" 答妳嘢   咁大家自自然然就會了解多咗呢 ~

食呀食傾呀傾都差唔多 10 點   里奧大人又打黎   Mimi 應該可能覺得里奧大人催我走呢   所以 Mimi 話走喇   聽日要番工嘛 ~

一齊行去搭地鐵   轉車之後就各行各路喇   我無啦啦好想嘔呀   超勁好想快 d 番到屋企   之後有 d 暈   勁想叫里奧大人黎接我   不過如果叫得佢黎   其實我急步都好快番到屋企 ~

一番到屋企即除鞋   同里奧大人講好暈要抖陣   之後我瞓咗半個鐘就醒咗   見到里奧大人原來未沖涼   佢話驚我有事所以唔敢沖   我見到佢個對眼皮 dup 哂落黎咁呀   個心好痛呀   之得唔話暈啦 ~

沒有留言:

發佈留言