2013年2月9日星期六

行年宵 + 別府 @ 九龍灣 ( 9-FEB-2012 年廿九 )

七味炸三文魚骨



芥辣墨魚壽司 / 蟹籽壽司 / 甜蝦壽司 / 吞拿魚壽司 / 帶子壽司 / 三文魚壽司


九洲拉麵

( 9-FEB-2013  SAT )

尋晚成 1 點先瞓   如果唔係約咗八卦食早餐   我會瞓到 8 點半先起身番工呀 ~ 

 



好多餐廳都收爐喇   我地仲要開工   顯得份外悽慘 ~

番到菇場真係無嘢做架   老闆又唔喺香港   感恩另一高層話大家都無嘢做   11 點半可以放工   實在意外收獲呀   因為下星期六我去旅行   所以我同 partner  調假   我賺咗呀   哈哈 ~ 

正想打比里奧大人   點知佢打黎   原來等緊早餐   係咪衰丫   平時叫佢一起身就打比我   如果佢一起身打比我   咁就唔駛嘥咗 d 時間嘛 ~

我叫佢唔駛趕頭趕命食早餐喇   我去大班買蘿蔔糕先番屋企   之後一齊坐 619 去銅鑼灣好過 ~ 

去到銅鑼灣都係 12 點幾   所以去 Smartone 整整部電話先   之後就去里奧大人最愛嘅南記食嘢喇   估唔到食完早餐唔夠 2 個鐘都可以食到南記   真係好勁呀 ~

鴛鴦湯河 - 之前好似 $19 咋   依家 $22 lu
 


豬腩肉春卷小鍋米線 - 買嘅時候無問我辣唔辣   我都無為意   之後里奧大人話唔辣   係噃   以前會問妳要大中小辣架噃


靈魂 - 辣椒醬 & 冬菜



凍咖啡 - 都 ok 喎

食完再去康泰交錢   估唔到 Counter 個女仔就係上次喺德福 Counter 個女仔   唔怪得咁熟面口   又幾有緣噃 ~

搞掂哂就去維園喇   2 點幾都一樣咁多人   焗到想瞓覺   最黑人憎就係 d  人逆線黎行   其實九萬人同一方向行   妳零零舍舍幾個人咁行都知道自己行錯方向啦   就係呢 d 咁嘅人   塞住哂條路囉 ~

都幾多人咁噃




真係好多人囉 @.@


迫呀迫 @.@   個人高 d   着數好多


係幾得意   不過我覺得唔平   買番去真係無咩用






我鍾意嘅海棉寶寶   因為夠樣衰   哈


超勁想食糖蔥餅呀   $10 / 2 件   里奧大人食咗 2 啖話好飽   話比埋我食   仲好   我正想話買多 2 件食嘛 ~


脆卜卜好好味  


行到 4 點走喇   臨走再買金桔   之後有 Red Bull 派呀   慳番唔小呀   因為里奧大人話好口渴   想去買嘢飲呢   我最後再買多 2 件糖蔥餅   不過只係要一塊皮   因為我只係鍾意食果塊糖啫 ~



2 塊糖包埋一齊食   超正   不過勁甜   但算啦   又唔係成日食   放縱一下先 ^^



食完超級飽呀   行去 Times Square 同誠品   香港嘅誠品真係好有香港 "特式"   同台灣誠品完全係兩回事 ~

喺希慎買完 2 盒曲奇餅就坐 619 走喇   對腳好痛呀 ~



番到九龍灣都 7 點幾   去別府食嘢   之後番屋企抖陣就去影藝睇 "Die Hard 5 " 喇   9 點 45 分睇到 11 點 15 分   我覺得西片 90 分鐘都算短   不過咁都好   可以早 d 番屋企沖涼休息呢 ~
我一向對呢 d 柑桔無咩興趣   但見好似幾好味咁就拎粒試試   估唔到幾好味喎   好消滯咁   所以買 2 樽同屋企人 share 呢 

呢個糖果盒   好似拎過一次出黎   之後都無用過 lu   今年突然好想擺番 d 糖果   覺得咁先有新年氣氛咁呢



年糕同桔係擺黎應節架咋 ^^


放自己鍾意食嘅朱古力 ^^

第一次見咁新嘅人民幣   里奧大人要派利是比大陸同事   無理由派港幣   派港幣慳番唔小   哈

沒有留言:

發佈留言