2012年2月18日星期六

公司春茗 ( 18-feb-2012 off )



( 18-feb-2012 sat )

今朝 9 點半起咗身   見到里奧大人覆 email   佢話有 urgent 嘢要覆   之後諗住瞓番   但我又醒咗   佢話食完早餐番黎再瞓過 ~ 



番到屋企佢有佢瞓   我就做家務   好想抹廚房呀   終於今日可以抹到乾乾淨淨   好開心呀 ~

之後沖涼   睇下報紙雜誌都已經 2 點幾 lu   好想食薯條   所以去食麥當勞喇   食完之後里奧大人就話好驚食麥當勞   我問點解   佢話食咗 3 餐   咁我咪話囉   唔想食可以出聲嘛   佢話知道我好想食所以陪我食   其實我食咩都無所謂呢 ~






食完去商場行下   番到屋企已經 4 點半   我坐多 15 分鐘就出門口喇   因為約咗同事一齊去佐敦   點知佢遲咗 10 分鐘 ~


之後我地再約埋另一個同事一齊去   原來我地最早到   咁同埋另一個同事一齊打麻將囉   時間過得快好多呢 ~

今晚差唔多 6 點 45 分就開始   之後一路食一路玩   今晚超幸福感恩   因為我抽到大獎   我同細老闆 d 分數相差好小咋   我地玩拎銀紙   好似華麗明星賽咁   大老闆話要抽 60 張   我拎咗 82 張   細老闆拎咗 88 張   另一個同事拎到 4x張   所以佢出局   之後再揀福袋   如果福袋入面嘅食物價錢係細就係贏喇   我好似 $49.8   細老闆 $52.x 呀   我玩兩個遊戲都係險勝佢咋   所以真係非常之幸運   非常之感恩呢   之後 LINE 里奧大人話我中大獎   佢居然唔信我呢   真係丫 ~

差唔多 10 點就走 lu   我同同事一齊番九龍灣   傾開計就同佢講   我教友同佢住同一座樓   咁傾下傾下   原來佢係我教友鄰居   世界真係細呀   所以第時約教友可以順便約埋佢一齊食晚飯呢 ~

里奧大人又喺九龍灣站接我   之後我陪佢食龜苓膏就番屋企 lu ~

沒有留言:

發佈留言