2012年2月3日星期五

腸仔出前一丁 + 煎釀三寶 ( 外賣 ) ( 3-feb-2012 )


( 3-feb-2012 fri )

今朝明明想食雪菜肉絲米粉   但唔知點解叫咗榨菜肉絲米粉   不過算啦   榨菜我都鍾意食嘅 ~


Holiday mood 呀   有嘢做都慢慢做呢 ~

無啦啦作發燒同感冒   即沖杯薑茶   不過好似無咩用 ~

買飯盒番菇場食   諗住瞓陣   又瞓唔到 ~


係咁打乞痴又流鼻水   放工即刻睇醫生喇   我同醫生講我咁咁咁   但醫生又無講我係咩病喎   以前 d 醫生會主動話妳知咩病   依家妳唔問佢地唔會講   最緊要妳快 d 坬唔好阻住下一個黎睇   同埋以前一咳就會有喉糖   依家無啦   如果有都可能加番十蚊 1 pack 咁囉 ~

睇完醫生再去超市買嘢   之後番到屋企再開機洗衫同熨衫   咁晏晝打比里奧大人問佢可唔可以早 d 番   我唔舒服想出去食飯   之後早 d 休息   佢話要見客   所以應該無問題   點知我 8 點半仲未收到佢電話   所以就自己煮麵食算喇   點知一煮麵呢   佢就打黎話走得   係咪咁邪呀 ~

唉   如果佢早 10 分鐘打黎就好啦   我唔駛煮麵   咁之後佢話買煎釀三寶做餸   我話是但啦   最緊要快   因為我好想快 d 食完洗碗休息呢 ~

是日懶餐 -
腸仔出前一丁

腸仔出前一丁
- 好鬼餓呀   所以淥 2 條腸仔   勁有早餐 feel ~

沒有留言:

發佈留言